«سفور» جشنواره خرید با طعم جایزه

جانشين دبيرستاد اجرایی خدمات سفر استان از برگزاری گفت: جشنواره خرید با عنوان «سفور» در کشور برگزار می‌گردد که در این جشنواره 2میلیارد ریال جایزه سکه طلا و7 دستگاه خودرو در نظر گرفته شده است.

سیدجعفر زراعتی با بیان این مطلب افزود: نوروز امسال به همت ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر و با همکاری شرکت تجارت الکترونیک پارسیان جشنواره «سفور» با عیدانه‌هایی خاص منتظر شهروندان است.

 

شانس ۲ میلیارد ریال سکه طلا و ۷ دستگاه خودرو در جشنواره سفور

زراعتی ادامه داد: مسافران و زائران نوروزی از هر شهر ایران که باشند با خرید از کارت خوان‌های تجارت الکترونیک پارسیان می‌توانند برنده خوش شانس ۲ میلیارد ریال سکه طلا و ۷ دستگاه خودرو باشند.

رئیس دبیرخانه ستاد خدمات سفر اداره کل میراث فرهنگی استان خراسان رضوی با بیان این که در نوروز ۹۷ جشن‌های نوروزگاهی در سراسر استان برگزار می‌شود، تصریح کرد: گردشگران با خرید از مراکز تجاری، صنایع دستی و استفاده از دستگاه‌های کارت خوان پارسیان در واحدهای اقامتی و پذیرایی می‌توانند از میلیون‌ها ریال جایزه جشنواره بهره‌مند شوند.

 

برگزاری جشنواره رالی خانوادگی سفور

جانشين دبیر ستاد خدمات سفر استان از برگزاری جشنواره رالی خانوادگی با عنوان «سفور» خبرداد و افزود: امسال به همت ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر و با همکاری شرکت تجارت الکترونیک پارسیان رالی خانوادگی «سفور» با عیدانه‌های جذاب برگزار شده که این رالی از ۲۵ اسفند ۹۶ آغاز شده و تا ۲۵ فروردین ۹۷ ادامه دارد.

زراعتی درباره شرکت در این رالی اظهار کرد: شهروندانی که قصد سفر به اقصی نقاط ایران را دارند کافی است خودروی خود را با استیکرها و پوسترهای رالی تزئین کنند و در صورت کسب امتیاز مناسب از جوایز نفیس آن که ۷ دستگاه خودرو است بهره‌مند شوند. مسافران برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اینترنتی safoor.ir مراجعه نمایند.

 

برگزاری رالی یک روزه مشهد – نیشابور

جانشین دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان با بیا این که برای اولین بار رالی یک روزه مشهد – نیشابور دهم فروردین 97 برگزار می‌شود، گفت: در راستای ایجاد شور و نشاط نوروزی با همکاری هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی خراسان رضوی، رالی توس تا خیام در روز جمعه دهم فرودین برگزار می‌شود. این رالی برای اولین بار با هدف پاسداشت مشاهیر و مفاخر ادبی استان و با شرکت اتومبیل‌های کلاسیک و عمومی‌ انجام می‌شود. همچنین شهروندان برای ثبت‌نام می‌توانند به سامانه khorasan mafiri. ir مراجعه کنند.

جانشین دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان تصریح کرد: رالی یک روزه توس – خیام از ساعت ۸ صبح جمعه دهم فرودین از محل آرامگاه فردوسی آغاز و در آرمگاه حکیم خیام نیشابور به پایان خواهد رسید.

زراعتی گفت: در این رالی خانوادگی به نفراتی که قواعد راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند جایزه تور و سفر از سوی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اهدا خواهد شد. شهروندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن همراه ۰۹۱۵۵۲۵۲۲۶۹ تماس بگیرند.

 

اپلیکیشن نظارت آنلاین ستاد خدمات سفر

جانشين دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی در خصوص نرم افزار موبایلی نظارت آنلاین بر خدمات سفر خراسان رضوی گفت: این نرم افزار به منظور ارتباط آنلاین گیرندگان خدمات حوزه گردشگري با اعضای ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر طراحی شده است.

جعفر زراعتی افزود: به کمک سیستم نرم افزار موبایلی نظارت آنلاین بر خدمات سفر، مشکلات و شکایات مرتبط با نحوه عرضه خدمات بر گردشگران به صورت آنلاین بررسی و در صورت معتبر بودن شکایات مطرح شده هماهنگی‌های لازم به منظور بهینه سازی ارائه خدمات انجام می‌شود.

زراعتی تصریح کرد: شهروندان می‌توانند در صورت ارائه خدمات نامناسب از سوی مراکز گردشگری، آژانس‌های مسافرتی، مراکز اقامتی، مجتمع خدمات رفاهی، پایانه مسافربری، کالاها و خدمات و مراکز درمانی از طریق نصب این اپلیکیشن بر روی دستگاه‌های اندروید و IOS از طریق لینک app.ichto.ir اقدام کنند.

وی در پایان گفت: همچنین این عزیزان می‌توانند شکایات خود را به صورت کتبی، تصویری و یا تماس با شماره ۰۹۶۲۹ به صورت آنلاین برای ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر ارسال نمایند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *