دعوت از 20 جودوکار خراسان رضوی به اردوی تیم ملی

رئیس هیئت جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی گفت: اردوی تیم ملی جودو جوانان کشور از دیروز 14 فروردین ماه در سالن شهید کبکانیان تهران آغاز شده است.

حسین محمودی افزود: با دعوت فدراسیون، مرتضی مختارزاده، یاسین تقوی، علی پرهیزگار، وحید جدی، علی قلی‌پور و امین کامیابی از خراسان رضوی تا 21 فروردین ماه در این اردوی آمادگی حضور دارند.

وی ادامه داد: همزمان با این اردو، تیم ملی نوجوانان کشور نیز در سالن کبکانیان تهران اردو زده است که علی حسنی، محمدمهدی راستگر، امیر حسین چراغ فرخان و امیر حسین ابراهیمی از خراسان رضوی در این اردو شرکت دارند.

وی بیان کرد: اردوی تیم ملی کاتا بانوان کشور نیز از 14 تا 17 فروردین ماه درتهران پیگیری می‌شود که حمیده حسن‌پور، سمیه رفاهی، زینب دهستانی و فهیمه نیک‌بین از خراسان رضوی در آن شرکت می‌کنند.

محمودی گفت: اردوی تیم ملی بانوان بزرگسال کشور نیز که از 6 فروردین ماه در تهران آغاز شده است و روز 19 فروردین ماه به پایان می‌رسد، محدثه حسینی، محیا اکبری، زهرا آبرومند به عنوان جودوکار و تکتم بیدل به عنوان مربی تیم ملی در این اردو حضور دارند.

وی خاطر نشان کرد: اردوی تیم ملی بزگسالان کشور نیز امروز در تهران به پایان می‌رسد که جلال و جواد محجوب و حیدر زحمتکش از خراسان رضوی در این اردو حضور داشتند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *