خودزنی با شلیک به دروازه خودی!

در دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و مشکی‌پوشان مشهد، قاسم دهنوی که تنها دقایقی از ورودش به میدان می‌گذشت، در حالی‌که قصد دفع توپ ارسالی یونس دلفی را داشت، به اشتباه دروازه تیمش را باز کرد تا آبی پوشان خوزستانی با همین یک گل بازی را به سود خود به پایان برسانند. گل به خودی قاسم دهنوی در واقع هشتمین گلی بود که در رقابت‌های فصل جاری بازیکنان به اشتباه وارد دروازه خودی کردند. هشت گل به خودی لیگ برتر هفدهم را مرور می‌کنیم.

 

هفته اول: علی حمام (مشکی‌پوشان مشهد – ذوب آهن)

اولین گل فصل جاری لیگ برتر با گل به خودی بازیکن لبنانی ذوب آهن در دیدار برابر مشکی‌پوشان به ثمر رسید، رشید مظاهری شوت حسین بادامکی را دفع کرد اما توپ برگشتی با برخورد به پای علی حمام به گوشه دروازه ذوب آهن رفت. دیدار در پایان با تساوی ۲-۲ تمام شد.

 

هفته هشتم: مرتضی منصوری (پارس جنوبی جم – پدیده مشهد)

در حالی‌که دیدار تیم صدرنشین پارس جنوبی جم و تیم بسیار خوب پدیده در نیم فصل اول با تساوی بدون گل در جریان بود، منصوری با ضربه سر توپ را برای شهاب گردان فرستاد اما اشتباه عجیب این دروازه‌بان باتجربه باعث شد تا توپ از زیر پای او به درون دروازه پدیده رفته و گل اول بازی به سود پارس جنوبی جم رقم خورد.

 

هفته نهم: عارف آغاسی (تراکتورسازی – پارس جنوبی جم)

در دومین هفته متوالی بازیکنان حریف برای تیم مهدی تارتار گلزنی کردند؛ ضربه آزاد ارسالی توسط صالحی به درون محوطه شش قدم تراکتورسازی رفت، و محمد ایرانپوریان در حالی که قصد داشت توپ را از روی خط دروازه دور کند، ضربه او با برخورد به عارف آغاسی به درون دروازه سرخپوشان رفت تا باز هم پارس جنوبی جم از یک گل به خودی حریف سود ببرد.

 

هفته دهم: فرزین گروسیان (پیکان – تراکتورسازی)

این بار نوبت تراکتورسازی بود که برای دومین هفته متوالی سرنوشت بازی را با گل به خودی مشخص کند و باز هم گل به خودی به زیان آنها بود. در یک حرکت عجیب، فرزین گروسیان در حالی‌که در گوشه محوطه جریمه صاحب توپ بود، قصد داشت در عرض حرکت کند اما ضربه او به طور عجیبی وارد دروازه شد تا دروازه تراکتورسازی اینگونه باز شود.

 

هفته یازدهم: محمدحسین کنعانی زادگان (سایپا – پرسپولیس)

به دنبال حرکت ربیع خواه از سمت چپ و پاس رو به عقب او به درون محوطه جریمه سایپا، کنعانی زادگان روی توپ اثر گذاشت و با تغییر مسیر، ضربه او درون دروازه تیمش قرار گرفت و گل اول پرسپولیس رقم خورد.

 

هفته یازدهم: فرید محمدی‌زاده (استقلال تهران – نفت تهران)

در همان هفته یازدهم که پرسپولیس روی اشتباه بازیکن حریفش به گل اول رسید، استقلال تهران هم روی اشتباه فرید محمدی‌زاده و گل به خودی این بازیکن از حریفش پیش افتاد. سانتر امید ابراهیمی که با خروج ناقص میلاد فراهانی همراه بود، به بدن محمدی‌زاده برخورد کرد و وارد دروازه نفت تهران شد.

 

هفته هفدهم: سلمان بحرانی (استقلال خوزستان – استقلال تهران)

گل به خودی بعدی باز هم به سود شاگردان شفر بود، شوت علی قربانی پس از نفوذ از سمت راست، در میانه راه با برخورد به پای سلمان بحرانی به درون دروازه استقلال خوزستان رفت تا دومین گل آبی پوشان تهرانی به ثبت برسد.

 

هفته بیست و ششم: قاسم دهنوی (مشکی‌پوشان  مشهد – استقلال خوزستان)

درست مشابه گل به خودی سلمان بحرانی در هفته هفدهم، این بار یک گل به خودی توسط قاسم دهنوی بازیکن مشکی‌پوشان و به سود استقلال خوزستان، رقم خورد، یونس دلفی از سمت راست حرکتی را آغاز کرد و در ادامه قاسم دهنوی که قصد دفع ضربه دلفی را داشت، به اشتباه توپ را وارد دروازه خودی کرد تا به نوعی حکم سقوط تیمش به دسته پایین تر را قطعی کند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *