106 طرح عمرانی در حاشیه شهر مشهد بهره برداری شد

106 طرح عمرانی روز پنجشنبه با حضور جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه شهر مشهد به بهره برداری رسید.

سردار حسین سلامی در حاشیه بهره برداری از این طرح ها به خبرنگاران گفت: محرومیت زدایی و زدودن غبار فقر از چهره جامعه همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بوده و سپاه پاسداران نیز تاکید و توصیه های معظم له را مورد توجه قرار داده است.

وی با بیان اینکه محرومیت زدایی و مبارزه با فقر همانند مبارزه با دشمن در دستور کار سپاه است افزود: برای تحقق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، ساختارهای متناسب در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایجاد و اعتبارات لازم در نظر گرفته شده و قرارگاه محرومیت زدایی سپاه برای فقر زدایی تلاش می کند.

وی اظهار کرد: تلاش ما در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای مبارزه و چیرگی بر فقر جدی است و محرومیت زدایی نیازمند همکاری همه دستگاهها و سازمانها است.

وی گفت: اگر همه کمک کنند اراده نیرومند وجود دارد که با گسترش فعالیت در آینده ای نزدیک بر کاستی ها غلبه کنیم.

 

هزینه 10 میلیارد ریال در طرح های عمرانی مشهد

مسئول بسیج سازندگی خراسان رضوی هم در باره طرح های بهره برداری شده امروز در مشهد گفت: این طرح ها شامل 71 واحد مسکونی برای نیازمندان، 16 مسجد، 14 مدرسه و پنج خانه عالم است که با هزینه 10 میلیارد ریال در حاشیه شهر مشهد به بهره برداری رسید.

سرهنگ پاسدار محمد روحانی افزود: علاوه بر آن توزیع سه هزار و 500 بسته معیشتی، 350 سری جهیزیه و پنج هزار کفش و پوشاک به ارزش 20 میلیار ریال برای نیازمندان در مناطق محروم حاشیه این کلانشهر آغاز شد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *