مهروموم 62 آسانسور دولتی و عمومی در مشهد

مدیرکل استاندارد خراسان رضوی گفت: از ابتدای اسفندماه امسال از 84 دستگاه آسانسور مراکز دولتی و عمومی در مشهد بازدید شده که 62 دستگاه آن فاقد گواهینامه استاندارد شناخته و مهر و موم و یا غیرقابل بهره برداری اعلام شده است.

علیرضا جمیع افزود: در این مدت 59 دستگاه آسانسور مستقر در مراکز عمومی و 25 دستگاه مراکز دولتی مورد بازدید قرار گرفت که 16 دستگاه از آسانسورهای مراکز دولتی غیراستاندارد و چهار دستگاه استاندارد تشخیص داده شد و متولیان مراکز دولتی در حال پیگیری اخذ گواهینامه برای پنج دستگاه دیگر هستند.

وی گفت: بازدید صورت گرفته از 12 دستگاه آسانسور نصب شده در مراکز تجاری و سه دستگاه مراکز درمانی مشهد نیز نشان داد که هیچکدام دارای گواهینامه معتبر استاندارد نیستند.

مدیرکل استاندارد خراسان رضوی خاطرنشان کرد: از 17 دستگاه آسانسور بازدید شده در بانکها و 31 آسانسور هتلهای مشهد نیز به ترتیب تنها هشت و پنج دستگاه دارای استاندارد لازم بودند.

وی با اعلام این که این بازرسی ها تا پایان سال ادامه داشته و از 15 فروردین سال آینده مجددا آغاز خواهد شد، گفت: با دستگاههایی که مانع بازرسی و یا مهروموم آسانسورهای فاقد استاندارد شوند با هماهنگی دستگاه قضایی و از طریق اداره حقوقی استاندارد برخورد قانونی می شود.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *