«سند تحول بنیادین» قطار آموزش و پرورش را به حرکت در می‌آورد

نماینده سبزوار، جوین و جغتای در مجلس گفت: قطار توسعه آموزش و پرورش باید با اجرای سند تحول بنیادین به حرکت در بیاید.

رمضانعلی سبحانی‌فر توسعه علمی آموزش و تربیتی در مدارس را ضروری دانست و افزود: دولت باید عملکرد 6 ماه وزرای خود را مورد ارزیابی قرار دهد و در صورت دیدن ناهماهنگی، عدم کارآمدی، کم کاری و کوتاهی در اجرای سیاست‌ها و برنامه‌ها به آن‌ها گوشزدهای لازم را داده و به ترمیم کابینه دولت اقدام شود.

نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین و خوشاب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس انتظارات بیشتری از دولت دارد اما متاسفانه دولت تاکنون در بسیاری موارد نتواسته خواسته مردم و نمایندگان آن‌ها را برآورد کند، ادامه داد: انتظارات بسیاری از آموزش و پرورش در ابعاد مختلف همچون رسیدگی به وضعیت فرهنگیان و افزایش کیفیت آموزشی و تربیتی وجود دارد اما عملکرد آقای بطحایی از سطح انتظارات پایین‌تر است.

عضو کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه اضافه کرد: قطار توسعه آموزش و پرورش باید با اجرای سند تحول بنیادین به حرکت در بیاید اما متاسفانه تاکنون خروجی قابل تاملی دیده نشده است.

رئیس کمیته ارتباطات مجلس افزود: اگر آقای بطحایی همین شیوه کنونی را ادامه دهد به یقین تا پایان دولت دوازدهم موفق به عملی کردن سند تحول بنیادین و حتی قوانین برنامه ششم توسعه در حوزه آموزش و پرورش نخواهد شد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *