جلوگیری از موازی‌کاری دستگاه‌های اجرایی به زائران در نوروز 97

مدیرکل هماهنگی امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی از الزام دستگاه‌های اجرایی به جلوگیری از موازی کاری در خدمت رسانی به زائران همزمان با نوروز 97 خبر داد.

مهدی فروزان با اشاره به فعالیت ستاد خدمات سفر بیان کرد: این ستاد از سال 82 توسط دولت در استان‌های کشور با ریاست استاندار تشکیل شده است.

وی افزود: در این ستاد 12 کمیته اجرایی فعال است که در ستاد سفر استان خراسان رضوی با توجه به اینکه شهر مشهد دارای حجم زیادی از زائران است دو کمیته دیگر خدمات شهری و فرمانداری فعال است.

مدیرکل هماهنگی امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی گفت: برای پذیرایی از زائران و شهروندان در نوروز 97 ستاد خدمات سفر برای تمام شهرهای استان خراسان رضوی برنامه‌ریزی ویژه‌ای دارد چرا که اعتقاد داریم مشهد مبدا همه زائران ایرانی است و باید به آن نگاه ویژه‌ای داشت.

فروزان ادامه داد: همچنین در نوروز 97 تمام دستگاه‌های خدمت‌رسان به زائران را ملزم کردیم به صورت همراه ارائه خدمت کنند تا از موازی‌کاری جلوگیری شود.

وی خاطرنشان کرد: ستاد خدمات سفر و دستگاه‌های اجرایی استان تلاش دارد تا علاوه بر تاکید و ایجاد زمینه مناسب حضور زائران در حرم امام رضا(ع) به عنوان بزرگترین جاذبه معنوی در ایران، بتوانیم جاذبه‌های گردشگری و دیدنی در مشهد را نیز معرفی کنیم.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *