بولس، بولینگ و بیلیارد خراسان روی ریل پیشرفت قرار گرفته‌اند

رئیس هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس خراسان رضوی گفت: ظرفیت بیلیارد خراسان، جهانی است و هر سه رشته ورزشی جذاب مربوط به هیئت بولینگ ، بیلیارد و بولس خراسان روی ریل پیشرفت قرار گرفته‌اند.

علیرضا دوانلو در مراسم افتتاحیه دومین رنکینگ اسنوکر استان با عنوان “جام تکریم مقام مادر”  در دهکده شاندیز، گفت: درحال حاضر، فضای عمومی جامعه نیز برای پیشرفت در هرسه رشته این هیئت، مهیا شده است و سال آینده نیز شاهد گسترش این روند روبه رشد، خواهیم بود.

وی افزود: ظرفیت استان در حوزه بیلیارد به مرحله هم افزایی رسیده است و با اتحاد و همدلی بوجود آمده، موفقیت های چشمگیری در کمیته های مختلف در حوزه آموزش، مسابقات، بانوان و شهرستانها رقم خورده است.

دوانلو ادامه داد: فعالیتهای آموزشی هیئت در رشته های بولس، به تازگی با برگزاری یک دوره توجیهی، آغاز و این رشته جذاب و همگانی، به ورزش دوستداران و علاقمندان این حوزه معرفی شد.

رئیس هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس گفت: در حال حاضر حدود ۲۰ باشگاه به صورت شبانه روزی با هیئت همراهی می کنند و امسال توانستیم در تمام رشته های پاکت، اسنوکر و همچنین در حوزه بولینگ، مسابقات موثری را برگزار کرده و قهرمانان این رشته ها را معرفی کنیم.

محمد اسکندری، رئیس کمیته برگزاری مسابقات نیز در این مراسم گفت: اتفاق بی نظیر در این دوره از مسابقات اسنوکر، حضور پرشور ۱۲۸ بازیکن و تکمیل ظرفیت جداول بود که نشان از توجه و فعالیت ویژه شهرستانهای استان، اعضا و جامعه بیلیارد استان به این رشته دارد.

وی افزود: در سال آینده نیز دو مسابقه بزرگ کشوری در این رشته در مشهد برگزار خواهد شد و این موفقیت ها به سرانجام نخواهد رسید جز در سایه  نظم و انسجامی که اکنون در خانواده بولینگ، بیلیارد و بولس استان ایجاد شده است.

اسکندری ادامه داد: این دوره از مسابقات، از نظر مکان برگزاری، تجهیزات سالن و حضور بازیکنان در سطح بسیار مطلوب و ملی است که به مدت 6 روز از ساعت ۹ الی ۲۲ به طول خواهد انجامید.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *