اشتغال 250 هزار نفر در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا

معاون محرومیت زدایی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) گفت: هم اینک 250 هزار نفر مهندس، تکنسین و کارگر در طرحهای مختلف این قرارگاه مشغول فعالیت هستند.

محمود رجبی عصر شنبه در نشستی با مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان‌های غرب خراسان رضوی در سبزوار افزود: از این تعداد نیرو سه هزار و 500 نفر پاسدار رسمی بوده و بقیه به صورت قراردادی و پیمانکاری مشغول خدمت هستند.

وی رویکرد قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا را تکمیل طرحهای عمرانی نیمه تمام، ایجاد اشتغال و استفاده از تخصص دانش آموختگان دانشگاهها ذکر و بیان کرد: 26 هزار شرکت با قرارگاه خاتم الانبیا همکاری دارند.

معاون قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) این نهاد را پل ارتباطی مردم و دولت توصیف و بیان کرد: قرارگاه خاتم الانبیا در طرحهای عمرانی، فرهنگی و آموزشی که محرومیت زدایی و عام المنفعه بوده و پیچیدگی اجرایی ندارند ورود می‌کند.

وی ادامه داد: به علت فقدان مطالعه و بی توجهی برخی مدیران طرحهای نیمه تمام زیادی در سطح کشور باقی و بودجه زیادی در این طرحها راکد مانده است.

نماینده مردم سبزوار درمجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: قرارگاه خاتم الانبیا نگاه ویژه‌ای به رفع محرومیت در مناطق روستایی دارد.

حسین مقصودی افزود: در سفر و بازدید معاون محرومیت زدایی قرارگاه خاتم الانبیا از سبزوار با ساخت 12 مدرسه، 18 مسجد، 6 خانه عالم، بازسازی پنج گلزار شهدا در غرب خراسان رضوی، توزیع 500 بسته مواد غذایی برای محرومان و پرداخت 300 میلیون ریال برای ساخت سه باب مغازه تجاری متلق به مسجد موافقت شد.

 

 

منبع: ایرنا

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *