11 طرح عمرانی و تولیدی در گناباد بهره برداری شد

11 طرح عمرانی و تولیدی همزمان با چهارمین روز دهه مبارک فجر روز یکشنبه در گناباد به بهره برداری رسید.

بهره برداری از این طرحها در بخشهای صنعتی، عمران، خدمات، بهسازی بافت شهری، بهزیستی و حمایت از زنان سرپرست خانوار در مجموع 31 میلیارد و 908 میلیون ریال هزینه در بر داشت.

در این چارچوب شش طرح صنعتی شامل تولید پوشاک، فنس، خط تولید مایع تمیزکننده، خوارک دام و طیور، ریخته گری و پودر هماتیک(اخراء) با سرمایه گذاری 29 میلیارد و 600 میلیون ریال و اشتغالزایی 30 نفر مورد بهره برداری قرار گرفتند.

چهار طرح عمران شهری نیز شامل آشیانه های فرعی ایستگاه آتش نشانی، زیرسازی معابر شهرک زیباشهر، مرکز فوریتهای خدمات شهری و واگذاری عوارض خودرو و نوسازی به دفاتر پیشخوان دولت در گناباد با هزینه از دو میلیارد و هشت میلیون ریال و یک طرح بهسازی شرکت تولیدی زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی با اعتبار 300 میلیون ریال بهره برداری شدند.

همچنین عملیات اجرایی هفت طرح عمران و بهسازی بافت شهری شامل اتصال 36 متری خیابانهای بهار به نوغاب، مرحله دوم بلوار وحدت، تعریض و ساخت بلوار بجستان، پروژه مقبره های خانوادگی آرامستان، توسعه غرفه های میدان تره بار و تملک منزل قدیمی برای بهسازی و ایجاد اقامت گاه بوم گردی در گناباد آغاز شدند.

 

 

منبع: ایرنا

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *