هیئت نجات‌غریق خراسان‌رضوی استخر اختصاصی در اختیار ندارد

نایب رئیس هیئت نجات‌غریق خراسان‌رضوی گفت: هیئت نجات‌غریق خراسان‌رضوی مکان اختصاصی در اختیار نداشته و خواستار همکاری ارگان‌ها در راستای حل شدن این موضوع است.

لیلی هرمززاده اظهار داشت: طبق برنامه‌های تعیین شده، هر ساله کلاس‌های آمادگی نجات غریق خراسان‌رضوی از دی‌ماه تا اردیبهشت‌ماه سال آینده بوده اما امسال با بررسی موضوع فعالیت بسیار نجات غریقان در روزهای نخست سال جدید و عدم توانایی شرکت در این کلاس‌ها، تصمیم بر اتمام این کلاس‌ها تا اسفندماه شد.

نایب رئیس هیئت نجات‌غریق خراسان‌رضوی گفت: الزام شرکت تمامی نجات‌غریقان خراسان‌رضوی در این کلاس‌ها، سبب عدم فراموشی تکنیک‌های مختلف انجام نشده در طول سال می‌شود و نجات غریقان پس از تاریخ درج شده در کارت خود، در صورت عدم شرکت در این کلاس‌ها، دیگر توانایی ادامه فعالیت‌ در این زمینه را ندارند.

هرمززاده خاطرنشان کرد: هیئت نجات‌غریق خراسان‌رضوی به‌دلیل فقدان مکان اختصاصی و هزینه‌های هنگفت ناشی از میزبانی مانند اجاره خوابگاه‌ها، هتل‌ها و نظایر این مکان‌ها توانایی میزبانی در سطح کشوری و بالاتر از آن را نداشته و خواستار همکاری ارگان‌ها در راستای حل شدن این موضوع است.

وی تصریح کرد: هیئت نجات‌غریق خراسان‌رضوی حدود 18 میلیون برای برگزاری هر مسابقه و اقدامات ناشی از آن مانند اهدای جوایز، ارائه پاداش داوران، فراهم‌سازی غذای شهرستان‌ها و نظایر این امور و برای اعزام و اقدامات منتهی به آن اعم از تهیه بلیت، فراهم‌سازی لباس، تهیه غذا و نظایر آن‌ها نیز 12 تا 13 میلیون تومان پرداخت می‌کند، البته این هیئت با عدم درخواست کمک از ارگان‌ها درصدد خودکفایی برآمده اما امور به‌دلیل کمبود بودجه به سختی پیش می‌رود.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *