هشدار به مجریان 24 طرح صنعتی راکد و نیمه راکد در خراسان رضوی

مدیر حقوقی و امور قراردادهای سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: مجریان 24 طرح صنعتی راکد و نیمه راکد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی نسبت به تعیین تکلیف این طرح‌ها اقدام کنند زیرا اگر در مهلت مقرر اقدام نکنند زمین این طرح‌ها به سرمایه گذاران جدید واگذار می‌شود.

محمد لطفی معز روز چهارشنبه در نشست هیات حل اختلاف واحدهای صنعتی در مشهد افزود: دفاع از حقوق و حمایت واحدهای صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی یکی از مهمترین برنامه‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران است.

وی افزود: رفع موانع تولید و اتمام طرحهای راکد و نیمه تمام واحدهای صنعتی و تولیدی باید بگونه‌ای عملیاتی و به صورت دقیق اجرا شود تا حقوق صنعتگران تضییع نشود و صاحبان صنایع بتوانند حداکثر بهره برداری را ببرند.

مدیر حقوقی و امور قرارادهای سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران ادامه داد: باید هرچه سریعتر تکلیف زمینهای راکد و غیرفعال در شهرکهای صنعتی کل کشور مشخص شود. ما هم در کنار صاحبان صنایع هستیم تا نسبت به ساخت و ساز واحد خود اقدام کنند زیرا با راه اندازی هر واحد صنعتی ایجاد اشتغال شده و رشد و توسعه مناطق را در پی دارد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی نیز گفت: شرایطی فراهم شده که واحدها یا طرحهای صنعتی راکد و نیمه راکد استان می‌توانند با توجه به مشوقها و مهلتی که داده شده نسبت به راه اندازی واحد و اجرای مجدد طرح خود اقدام کنند.

مسعود مهدیزاده مقدم افزود: رفع مسائل واحدهای صنعتی خرد، کوچک و متوسط با توجه به تشکیل کارگروه‌های مختلف و ستاد تسهیل در استان و همچنین کارگروههای برون استانی اقتصاد مقاومتی انجام و اقدامات لازم جهت پیگیری و پایش واحدهای متقاضی و موارد مورد نیاز آنها با دقت بررسی و رصد می‌شود تا بهترین نتیجه برای صاحبان صنایع حاصل شود.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *