نوروز 97، با المان‌های متنوع در کاشمر

مسئول امور فرهنگی شورای شهر کاشمر گفت: در نوروز 97 شاهد المان‌های جدید و متنوعی خواهیم بود.

یعقوب گل محمدی در کمیسیون زیبا سازی شورای شهر با اشاره به اینکه در نوروز سال آینده 11 المان جدید در سطح شهر نصب خواهند شد، به مراحل انتخاب المان‌های نوروزی اشاره کرد و گفت: فراخوان المان های نوروزی در آذرماه انتشار و از هنرمندان خواسته شد آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی با بیان اینکه در مجموع 171 اثر از طراحان و مجسمه سازان، معماران و هنرمندان شهرهای دیگر در فراخوان المان های نوروزی شرکت کردند، اظهار کرد: برای بررسی و انتخاب المان های برتر هیئتی متشکل از کارشناسان معماری، هنر، عمران، صنایع دستی تشکیل شد.

مسئول امور فرهنگی شورای شهر کاشمر با اعلام اینکه در مرحله اول ژوژمان هر کدام از داوران با توجه به اولویت های مطرح شده 2 سوال را طرح کردند، بیان کرد: براساس امتیازهایی که داده شد در مرحله اول تعداد 30 اثر که امتیاز بالاتری نسبت به سایر طرح ها داشته انتخاب شدند.

وی با اشاره به اینکه بهمن ماه جلسه دوم یا جلسه نهایی انتخاب المان های برتر در محل شهرداری برگزار گردید، افزود: براساس نظر هیأت داوران در نهایت تعداد 11 اثر به عنوان آثار برتر انتخاب شدند.

در ادامه عضو دیگر شورای شهر کاشمر با بیان اینکه شورای شهر یک نهاد تصمیم گیر است، افزود: برنامه‌هایی که در شورای شهر مصوب می‌کنیم شهرداری به عنوان یک نهاد مجری موظف به اجرای آنها است.

حسن اعمی با اعلام اینکه اگر شهرداری در این خصوص همکاری لازم را نداشته باشد موجب کاهش انگیزه در اعضاء شورای شهر می شود، گفت: در خصوص تصمیم گیری المان شهری باید از استعدادهای موجود در جوانان به خوبی استفاده کنیم.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *