ضرب و شتم پلیس ساختمان حین اعمال قانون

دو نفراز عوامل اجرایی پلیس ساختمان در محدود منطقه دوم شهرداری مشهد در حین اعمال قانون مورد ضرب و شتم مالک ساختمانی که اقدام به فک پلمب غیرمجاز کرده بود قرار گرفتند.

شهردار منطقه دوم شهرداری مشهد در این خصوص گفت: دیروز عوامل اجرایی دفتر نظارت شهرداری این منطقه با در دست داشتن حکم قضایی قصد اعمال قانونی ملکی متخلف را در خیابان شفا 58 داشتند که مورد ضرب و شتم قرار گرفتند. این ملک به دلیل تخلفات پلمب شده و مالک نیز بطور غیرمجاز اقدام به فک پلمب کرده بود.

جلال قربانی افزود: یکی از این افراد از ناحیه چشم و دست دچار جراحت و دیگری نیز از ناحیه سر، دست و گردن مجروح شدند و به بیمارستان انتقال یافتند.

وی ادامه داد: ضرب و شتم پلیس ساختمان حین اعمال قانون در این منطقه بارها اتفاق افتاده است لذا از مسئولان قضایی درخواست می شود با خاطیان قاطعانه برخورد کنند تا هر متخلفی اجازه تعرض به ضابطان را به خود ندهد.

شهردار منطقه دوم شهرداری مشهد همچنین به ترخیص ماموران مجروح از بیمارستان اشاره و بیان کرد: پیگیری قانونی پیرامون این حادثه در جریان است.

دی ماه پارسال نیز چهار نقابدار با یک دستگاه خودرو پراید در پارکینگ اداره مهندسی و نظارت بر ساخت و سازها واقع در خیابان عامل مشهد با چوب و چاقو به مسئول گشت محدوده کارخانه قند حمله ور شدند و پس از مجروح کردن وی از محل متواری شدند.

شهرداری منطقه دوم در محدوده شمال غرب مشهد واقع است. این منطقه از شمال به جاده صد متری، از جنوب به خیابان توحید و بلوار شهید قرنی و فردوسی، از غرب به بزرگراه آزادی، از شمال غرب به جاده قدیم قوچان وشهرکهای اقماری و از شرق به خیابان آیت الله عبادی و خواجه ربیع محدود می شود.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *