دستگیری تولید کننده لوازم آرایشی تقلبی در شهرستان سرخس

با هوشیاری ماموران پلیس آگاهی شهرستان سرخس زن 31 ساله ای که اقدام به تهیه ، بسته بندی و فروش لوازم آرایشی دست سازبا مارک های تقلبی می کرد دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سرخس گفت : در پی دریافت اخباری مبنی بر عرضه لوازم آرایشی توسط خانمی 31 ساله در فضای مجازی با مارک های خارجی و تخفیفات ویژه پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ احمد علی دماوندی افزود: پس از بررسی های اولیه مشخص شد محصولات ارائه شده با قیمت‌های پیشنهادی سنخیتی نداشته و اکثرا مارک هایی هستند که هیچ شرکت ایرانی مجوزی برای واردات آنان ندارد و این فرد در منزل خود اقدام به ساخت لوازم آرایشی و نصب هولوگرام خارجی بر روی آنان می نماید لذا پس از هماهنگی با مقام قضایی نسبت به بازرسی از منزل نامبرده اقدام که در بازرسی انجام شده از منزل شخصی وی مقدار 45 کیلوگرم زغال اکتیو خام به همراه مواد شیمیایی مخصوص تولید لوازم آرایشی – روغن خراطین – 500 هولوگرام خام خارجی – دستگاه توزین و بسته بندی – 200 قوطی خام بسته بندی کشف شد.

سرهنگ دماوندی با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضایی گفت : متهم اقدام به فروش لوازم آرایشی در کل ایران و ارسال آن از طریق پست می نموده و ارزش تقریبی مواد خام اولیه حدود 50 میلیون ریال می باشد .

این مقام انتظامی از شهروندان به خصوص بانوان خواست تا لوازم آرایشی مورد نیاز خود را از داروخانه ها و مراکز فروش مجاز تهیه کرده و به کانال های تلگرامی و مجازی اعتماد نکنند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *