دستگيري 10خرده فروش و معتاد در جوين

در اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در شهرستان جوين 10 خرده فروش مواد افيوني شناسايي و دستگير شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان جوين با اعلام اين خبر گفت: در راستاي برخورد با توزيع کنندگان مواد مخدر طرح ارتقاي امنيت اجتماعي و پاکسازي نقاط آلوده  طي 72 گذشته در تعدادي از مناطق جرم خيز  اين شهرستان اجرا شد.

سرهنگ مهدي غلام زاده با اشاره به اينكه در بازه زماني فوق چندين نقاط آلوده شناسايي و  پاكسازي شده اند افزود: در اين رابطه تعداد 10 نفر توزيع كننده ونگهدارنده  مواد مخدر  و معتاد كه محله هاي خود را به مكان هايي نا امن تبديل كرده و موجب نارضايتي شهروندان شده بودند شناسايي و دستگير و با تشكيل پرونده برای سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شدند.

وی خاطر نشان کرد: در اجراي اين طرح مقدار پنج كيلو و 488 گرم ترياك و 4 گرم 98 سانت هروئين و 90 سانت شيشه از خرده فروشان و معتادين دستگير شده كشف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان جوين در خاتمه ضمن تقدير و تشكر از تعامل و مشاركت شهروندان فهيم و ولايتمدار  اين شهرستان با پليس در ارائه گزارش هاي به موقع خبري و پيشگيري از وقوع جرائم گفت: در بسیاري از پرونده هايي كه در دستور كار عملياتي پليس قرار مي گيرد شهروندان نقش حساسي در پيشبرد اقدامات تاميني و كنترلي پليس و مقابله با عاملان بي نظمي و جرم و خلافكاري دارند كه اين مشاركت فعالانه ناشي از احساس مسئوليت و تعهد شهروندي است.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *