خیبری: فوتسال ایران قدرت مطلق آسیاست

سرمربی تیم فوتسال فرش آرای مشهد بعد از قهرمانی تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا و همچنین وضعیت تیم‌ها در این تورنمنت گفت: در ابتدا به کادر فنی و بازیکنان تیم ملی و همچنین مردم خوب ایران بابت این قهرمانی تبریک عرض می‌کنم. همانطور که دیدید در این تورنمت تمام تیم‌ها در فاز حمله نسبت به دوره‌های قبل از هارمونی بهتر و هدفمندتری برخوردار بودند.

محسن خبیری در ادامه گفت: در این مسابقات تمام تیم‌ها از لحاظ دفاعی دچار افت زیادی شده بودند به طوری که در خیلی از مصاف‌ها شاهد این بودیم که بعضی از تیم‌ها به راحتی گل‌های زیادی دریافت می‌کنند.

سرمربی تیم فرش آرای مشهد گفت: تیم ملی در این مسابقات از ابتدا عملکرد خوبی داشتند و در شرایط روحی و روانی خوبی بسر می‌بردند و از همان ابتدا تیمی قدرتمند نشان دادند. به هر حال فوتسال ایران قدرت مطلق آسیاست و جام ملت‌ها به نوعی مقدماتی جام جهانی است.

خبیری گفت: تیم ملی هرچه قدر در مسابقات مقدماتی قدرتمندتر باشد می‌تواند در تورنمت اصلی به نتیجه بهتری دست یابد. ایران سرشار از استعداد و خلاقیت در زمینه فوتسال است که شما الان کاملا این تفاوت را در این تورنمت احساس می‌کنید، فوتسال ایران هنوزم هم حرف اول آخر را در آسیا می‌زند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *