افزایش ساعت فعالیت مراکز معاینه فنی خودرو مشهد از 15 اسفندماه

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد از افزایش ساعت فعالیت مراکز معاینه فنی خودرو مشهد از 15 اسفندماه خبر داد.

سید مهدی امامی میبدی در خصوص فعالیت مراکز معاینه فنی خودرو بیان کرد: هر ساله با نزدیک شدن به ایام نوروز با توجه به افزایش سفرهای برون شهری شاهد مراجعه تعداد زیادی از شهروندان به مراکز معاینه فنی هستیم.

وی افزود: در این راستا به منظور کاهش ازدحام خودروها در مراکز معاینه فنی خودرو در روزهای پایانی سال برنامه‌ریزی شده است تا شهروندان همه روزه در ساعات مختلف برای اخذ معاینه فنی خود به این مراکز مراجعه کنند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد تصریح کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده مراکز معاینه فنی خودرو به غیر از روزهای کاری هفته در روزهای جمعه از ساعت 9 الی 14 پذیرای شهروندان هستند.

امامی میبدی اضافه کرد: این مراکز معاینه فنی همچنین در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7:15 تا 13 و 14 تا 16 و روزهای پنجشنبه نیز از ساعت 7:30 تا 13 فعال است.

وی همچنین در خصوص فعالیت مراکز معاینه فنی خودرو دراسفندماه بیان کرد: همچنین به منظور ارائه خدمت مطلوب‌تر به شهروندان از 15 اسفندماه مراکز معاینه فنی خودرو تا ساعت 20 فعال خواهند بود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت در حال حاضر 5 مرکز معاینه فنی خودروی آزادی، مفتح، حافظ، رباط طرق و بهمن در مشهد فعال است.

امامی میبدی ادامه داد: دارندگان خودروهای شخصی و دولتی باید بعد از 4 سال از تولید آن و خودروهای عمومی سالیانه باید نسبت به اخذ معاینه فنی اقدام کنند.

وی گفت: در حال حاضر گشت‌های انضباط ترافیکی که دارای دوربین نظارت تصویری هستند روزانه علاوه بر ثبت تخلفات مختلفی مانند توقف خودروها در ایستگاه اتوبوس و تاکسی، تخلف نداشتن برگ معاینه فنی را نیز گزارش می‌دهند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *