تیم کوراش بزرگسالان خراسان رضوی قهرمان کشور شد

مسئول انجمن کوراش هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی از درخشش ۷کوراش کاران استان در رقابت‌های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در یزد خبر داد.

علیرضا دلیر گفت: رقابت‌های قهرمانی کوراش مردان کشور و انتخابی تیم ملی صبح امروز ۱۳ بهمن ماه به میزبانی استان یزد برگزار شد.

وی افزود: در این رقابت‌ها تیم خراسان رضوی با کسب ۳ مدال طلا، یک نقره و ۳ برنز بالاتر از تهران و خراسان شمالی به مقام قهرمانی کشور رسید.

دلیر با اشاره به درخشش نمایندگان استان در این رقابت‌ها، بیان کرد: جعفر فیزورآبادی، امیدتزتک و جعفرپهلوانی از خراسان رضوی به ترتیب در اوزان ۶۶، ۸۱ و +۹۰ کیلوگرم این رقابت‌ها به مدال طلا دست یافتند.

مسئول انجمن کوراش خراسان رضوی به کسب مدال نقره قاسم احدی در وزن ۹۰ کیلوگرم رقابت‌های قهرمانی کشور اشاره کرد و ادامه داد: آرمین بندار و وحید جدی مشترکا در وزن ۶۶ کیلوگرم و خسرو رحیمی در وزن+۹۰ کیلوگرم این رقابت‌ها به مقام سوم رسیدند و به همراه دیگر مقام آوران استان به اردوی تیم ملی راه یافتند.

وی با بیان اینکه علی معلومات و وحید غفوریان هدایت تیم خراسان رضوی را  برعهده داشتند، خاطر نشان کرد: تیم ملی کوراش کشور با سرمربیگری خسرو دلیر مربی ارزنده مشهدی خود، بازی‌های آسیا جاکارتای اندونزی را درسال آینده پیش‌رو دارد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *