برگزاری اختتامیه جشنواره منطقه‌ای شعر فجر در مشهد

سرپرست دفتر شعر و ادب اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از شروع برنامه‌های اختتامیه جشنواره منطقه‌ای شعر فجر در مشهد خبر داد.

ملیحه بذری با بیان این خبر افزود: روز سه شنبه 24 بهمن ماه برنامه‌های جشنواره منطقه‌ای شعر فجر با حضور شاعران سه استان خراسان در مشهد با برگزاری کارگاه تخصصی ادبی آغاز می‌شود.

وی اظهار داشت: سه شنبه 24 بهمن ماه ساعت 16 الی 18 کارگاه ادبی شعر با حضور محمد کاظم کاظمی آغازگر برنامه‌های این جشنواره خواهد بود و ساعت 18 الی 20 محفل شعر فجر با حضور شاعران سه استان برگزار می‌شود.

سرپرست دفتر شعر و ادب اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی همچنین از برگزاری کارگاه‌های تخصصی شعر با حضور دکتر منوری و دکتر علیرضا قیامتی خبر داد و گفت: این کارگاه‌ها صبح روز 25 بهمن ماه برگزار می‌شود.

وی افزود: آیین اختتامیه این جشنواره روز 25 بهمن ماه ساعت 15 برگزار می‌شود و در این مراسم از هشت نفر شاعر برگزیده، دو شاعر پیشکسوت و شش انجمن شعر فعال در استان خراسان رضوی تقدیر به عمل خواهد آمد.

بذری در پایان گفت: مجتمع رفاهی شهید کامیاب واقع در نبش سناباد 25 محل برگزاری جشنواره منطقه ای شعر فجر می باشد و کلیه علاقمندان می توانند در محفل شعر و کارگاههای تخصصی شرکت کنند و در پایان این کارگاهها گواهینامه آموزشی نیز برای شرکت کنندگان صادر می شود.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *