آثار پذیرفته شده در مرحله بازخوانی «چله نمایش ما» مشخص شدند

دبیر هنری چله نمایش مردمِ انقلاب عنوان کرد: با پایان مهلت ثبت نام آثار در مرحله اول چله نمایش ما تا روز پنجشنبه 5 بهمن، 83 اثر تقدیم دبیرخانه جشنواره شد.

محمد ملتجی در جمع خبرنگاران گفت: 83 اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره جهت اجرا در سه بخش مدرسه، مسجد و محله بود که از این میان این آثار 51 مورد جهت شرکت در مرحله بازبینی مورد تایید هیات بازخوانی قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: از میان آثار پذیرفته شده 6 اثر در بخش مدرسه، 9 اثر در بخش مسجد و 36 اثر برای شرکت در بخش محله مورد تایید هیات بازخوانی قرار گرفته‌اند.

ملتجی تصریح کرد: آثار پذیرفته شده روز دوشنبه 9 بهمن توسط هیات بازبین مورد بازبینی قرار می‌گیرند و آثار منتخب 10 بهمن اعلام خواهد شد و از 12 بهمن اجرای نمایش‌ها آغاز می‌شود.

دبیر هنری جشنواره «چله نمایش ما» استقابل هنرمندان را از این جشنواره در اولین مرحله خوب ارزیابی کرد و افزود: چله نمایش ما برای اولین بار است که برگزار می‌شود، با این وجود استقبال گروه‌های هنری و علاقه مندان در مرحله اول خوب بود و در مرحله دوم که 25 بهمن است پذیرای دیگر آثار خواهیم بود.

ملتجی در پایان خاطر نشان کرد: «چله نمایش ما» بستر مناسبی را برای تئاتر مردمی فراهم کرده است و امیدواریم این مسیر ادامه داشته باشد.

 

 

منبع: ایسنا

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *