کشف بیش از 22 کیلوگرم مواد مخدر توسط مرزداران تايباد

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی از کشف مواد افيوني و دستگيري متجاوزين در مرزهاي تايباد خبر داد.

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی در تشريح اين خبر گفت: مرزداران هنگ مرزي تايباد موفق به كشف مقاديري مواد مخدر، کالای قاچاق و همچنین دستگيري چندين متجاوز مرزي گرديدند.

سردار ماشاء الله جان نثار در ادامه تصریح کرد: مرزداران پست و کنترل 17 شهريور هنگ مرزي تايباد طي 48 ساعت گذشته در دو مرحله ابتدا موفق به کشف 22 کيلو و 900 گرم مواد مخدر از نوع هروئين فشرده از يک دستگاه تريلي شدند و سپس از يک خودروي شخصي مقدار  844 گرم حشيش، تعداد 54 دستگاه گوشي لنز دار و يک دستگاه لپ تاپ کشف و ضبط گرديد. در پی این کشفیات دو نفر قاچاقچي که از اتباع بیگانه بودند دستگير و  خودروها جهت طي مراحل قانوني توقيف شد.

وی در ادامه با اشاره به یک عملیات دیگر مرزبانان تایباد تشریح کرد: مرزداران اين هنگ با انجام گشت و کمين هاي متعدد موفق شدند تعداد 28 متجاوز که قصد ورود غيرقانوني به خاک کشورمان ایران داشتند را دستگیر نمایند.

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی در پایان با اشاره به امنيت کامل مرزها گفت: قاچاقچیان و متجاوزین مرزی بايد بداند که مرزداران خراسان رضوی با نهايت غيرت و شجاعت و با عنایت امام هشتم شیعیان به نگهباني از اين آب و خاک مي پردازند و دست نااهلان را از اين مرزها قطع مي کنند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *