پیشینه فرانسه حمایت از اسرائیل است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: از دولت فرانسه بعید نیست در راستای حفظ منافع رژیم صهیونیستی قدم بردارد چرا که پیشینه اقدامات دولت فرانسه حاکی از این سخن است.

جواد کریمی قدوسی در خصوص توصیه های نخست وزیر رژیم صهیونیستی به رئیس جمهور فرانسه پیرامون مسائل دفاعی ایران  طی تماس تلفنی اخیر گفت: از دولت فرانسه بعید نیست در راستای حفظ منافع رژیم صهیونیستی قدم بردارد چرا که پیشینه اقدامات دولت فرانسه حاکی از این سخن است.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی افزود: رژیم صهیونیستی تمام تلاش خود را برای مطرح کردن قدرت دفاعی و موشکی ایران بکار گرفته است و قصد دارد با تشویش اذهان عمومی، ذهنیت افکار عمومی جهان را نسبت به توانمندی دفاعی و موشکی ایران مسموم کند، لذا دولت فرانسه را مناسب ترین گزینه درنظر گرفته است.

وی تصریح کرد: ماکرون بعد از روی کار آمدن سطح روابط خود با رژیم صهیونیستی را افزایش داده و برای راضی کردن لابی های صهیونیستی  برای حمایت همه جانبه از خود دست به هر اقدامی می زند و می خواهد با مطرح کردن مذاکره پیرامون مسائل دفاعی ایران، پای خود را در فرانسه محکم کند.

کریمی قدوسی گفت: برجام بخوبی نشان داد جبهه استکبار در رأس آنها ایالات متحده هیچ ابایی از نقض آن ندارند و تنها خواسته آنها توقف توانمند سازی قدرت دفاعی و موشکی ایران است؛ همانگونه که با حیله گری از پیشرفت توان هسته ای ایران جلوگیری کرده و با دادن وعده های پوچ ، برجام را به ملت ایران تحمیل کردند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی به هیچ وجه اجازه دخالت در امور داخلی خود را به بیگانگان نخواهد داد. بحث دفاعی ما، مسئله هسته ای نیست که قابل مذاکره باشد چرا که برجام بخوبی ذات ناپاک آن ها را بیشتر برای ملت ایران نمایان ساخت.

 

 

منبع: خانه ملت

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *