دشمن با سیاهنمایی می‌خواهد نظام را ناکارآمد جلوه دهد

فرماندار ویژه سبزوار گفت: دشمن از طریق سیاهنمایی و بزرگنمایی مشکلات اقتصادی سعی بر القای ناکارآمدی نظام و ایجاد شبهه در اذهان نسل سوم انقلاب دارد بنابراین اعلام و تشریح دستاوردها نظام برای مردم تکلیفی بر دوش مسئولان است.

احمد برادران روز یکشنبه در نشست ستاد دهه فجر مقایسه نظام جمهوری اسلامی را با دوره پهلوی ظلمی فاحش توصیف کرد و افزود: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی استعمارگران استقلال کشور را از بین بردند و شاهان نوکر اجانب بوده و هیچ اختیاری از خود نداشتند.

وی پیروزی انقلاب اسلامی را مرهون ایمان به خدا، وحدت و انسجام مردم، پیروی از اندیشه‌های امام راحل و ولایت فقیه دانست و افزود: مادامی که این موارد حفظ شود توطئه‌های دشمن علیه انقلاب کارساز نیست.

فرماندار سبزوار به عزت، اقتدار، استقلال، خودباوری و پیشرفتهای علمی و نظامی ایران پس از انقلاب تاکنون اشره و بیان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران قدرت برتر منطقه و تعیین کننده در تصمیم گیری‌های جهانی است.

وی در ادامه همچنین گفت: برای برگزاری با شکوه مراسم دهه فجر امسال 13 کمیته ستاد گرامیداشت این ایام در سبزوار تشکیل شد. کمیته‌های بسیج، اصناف، امور فرهنگی، هنری، ورزشی، زنان، مساجد و هیات‌های مذهبی، زیباسازی و روستایی از این موارد است.

برادران با گرامیداشت دهه مبارک فجر افزود: این ایام فرصت مناسبی است تا مسئولان خدمات و دستاوردهای مختلف انقلاب را برای نسل جوان بازگو کنند.

 

 

منبع: ایرنا

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *