برای کسبه محدوده طرح بی آرتی مشوق در نظر می گیریم

رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: برای کسبه محدوده طرح بی آرتی با تعامل اتحادیه ها طرح های تشویقی در نظر می گیریم.

مجتبی بهاروند از آغاز ادامه عملیات خط 3 بی آرتی از میدان توحید تا چهارراه ابوطالب از شنبه هفته آتی خبر داد و افزود: یک جلسه با رییس کمیسسون فرهنگی شورا، معاون فرهنگی و معاون حمل و نقل شهرداری و اقای شهریاری در این خصوص برگزار کردیم.

وی ادامه داد: در نظر داریم قبل از ادامه این طرح جلسه ای نیز با روسای اتحادیه ها برگزار کرده و وضعیت مشهد و بافت مرکزی را برای آن ها شرح دهیم چرا که در حال حاضر وضعیت فراتر از خطر است و باید دید چه کارهایی می توان برای عبور از تنگناها و به حداقل رساندن خطرات انجام داد.

بهاروند گفت: همچنین در صدد ارتباط با سمن ها به منظور بررسی محلی مشکلات مردم و کسبه در خصوص اجرای خط 3 بی آرتی هستیم.

وی از تبلیغات فرهنگی با موضوع وضعیت حال حاضر ترافیک در بیلبوردهای شهرداری خبر داد و گفت: در جلسه ای که با رییس کمیسیون فرهنگی شورا و معاون فرهنگی شهردار برگزار شد در خصوص تبلیغات شهری به منظور فرهنگ سازی در زمینه ترافیک تعاملاتی صورت گرفت.

رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد مقدس از بررسی اختصاص بسته های تشویقی به منظور کنترل ترافیک خبر داد و گفت: در نظر داریم اگر خسارتی به کسبه محدوده خط بی آرتی وارد شده در حد وسعمان جبران کنیم بنابراین با هماهنگی اتحادیه های مربوطه بسته های تشویقی برای کسبه در نظر خواهیم گرفت.

وی در خصوص جلب موافقت پلیس برای ادامه خط 3 بی آرتی عنوان کرد: چندین جلسه با پلیس برگزار کردیم و ایراداتی که وارد کرده بودند برطرف شد. برخورد پلیس با این طرح و جمع آوری میله های بی آرتی بد سلیقگی بود چرا که اگر مشکلی هست باید به مراجع بالادست منتقل شود،  البته پلیس پیش از این خود در شورای همتا حضور داشت و در جریان همه امور بود.

بهاروند خاطرنشان کرد: یکی از ایراداتی که پلیس گرفت در خصوص پارکینگ ها بود که در حال حاضر پارکینگ هایی در اطراف این طرح در نظر گرفته شده است. به طور کلی نفع خطوط بی آرتی آنقدر زیاد هست که نمی توان از آن چشم پوشی کرد.

رییس کمیسیون ترافیک و حمل و نقل شورای اسلامی شهر مشهد مقدس در خصوص اقدام یکی از اعضای سابق شورای شهر مشهد مبنی بر برگزاری جلساتی با کسبه خیابان توحید، گفت: این طرحی بوده که در زمان همین آقایان مصوب شده و در آن زمان در خیابان طبرسی نیز اجرایی شد و اصلا هم این اتفاقات نیفتاد. چرا؟ مگر کسبه خیابان توحید با طبرسی فرق دارند؟

بهاروند با بیان اینکه آقایان نباید منافع مردم را فدای خواسته ها و منافع سیاسی خود کنند، ادامه داد: بی آر تی در زمان همین آقایان تصویب شده اما انجام ندادند ولی امروز واقعا اجرای این طرح یک ضرورت است.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *