۵۳ شب با اجرای نمایش موزیکال «دیوان تئاترال»

نمایش موزیکال «دیوان تئاترال» به مدت ۵۳ شب در فراهنگسرای ترافیک مشهد به روی صحنه می‌رود.

عباس رثایی در نشست خبری نمایش «دیوان تئاترال» که در فرهنگسرای ترافیک مشهد برگزار شد، اظهار کرد: تئاتر  دیوان تئاترال یک نمایش موزیکال است که توسط گروه نمایشی «پدرام» به مدت ۵۳ شب در فرهنگسرای ترافیک اجرا می شود که این زمان طولانیِ اجرا تقریبا برای نخستین‌بار است که در مشهد اتفاق می افتد.

وی در رابطه با داستان این نمایش گفت: همه ما تبلیغات زیادی در رابطه با مصرف آب دیده و شنیده‌ایم؛ اما جامعه هدف تبلیغاتی ما باید هم برای مخاطب شهری (که تنها ۷ درصد آب را مصرف می‌کند) باشد و هم باید بر روی بخش کشاورزی متمرکز شویم که بیشترین هدر رفت را دارد. بنابراین تلاش داریم که در این نمایش به تمام جوانب صرفه‌جویی در مصرف در قالب داستانی همراه با موزیک بپردازیم.

کارگردان نمایش دیوان تئاترال در ادامه ابراز کرد: ما در این نمایش در لطیف‌ترین و عاشاقانه‌ترین داستان، موضوع صرفه‌جویی آب را مطرح می‌کنیم و سعی کردیم با شعر و ترانه‌های به کار رفته در آن که نوشته «محمود استاد محمد» است، این موضوع را بیان و بر آن تاکید کنیم.

وی با بیان اینکه ما در این تئاتر سعی کردیم با زبان بین‌المللی و جدید به موضوع بحران آب بپردازیم، افزود:  تمرین این نمایش از ۱۶ مردادماه جاری  آغاز شد و از ۲۰ آذرماه اجرای آن را در سالن فرهنگسرای ترافیک تا ۹بهمن ماه شاهد هستیم.

رثایی در رابطه با هزینه‌ها و بودجه درنظرگرفته برای این نمایش عنوان کرد: تاکنون ۱۱ میلیون تومان برای ساخت دکور و لباس در این نمایش هزینه کرده ایم که بسیار زیاد است؛ و پیش بینی می‌کنیم تا در این ۵۳ شب این هزینه‌ها به ۴۵ میلیون تومان برسد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *