همسان‌سازی پلاک‌های اماکن مختلف در شهر مشهد

مدیر طراحی و بهسازی محیط شهری شهرداری مشهد با اشاره به لزوم زیباسازی تابلوهای شهری، از همسان‌سازی پلاک‌های اماکن مختلف در شهر مشهد خبر داد.

حسین طاهری‌پور با بیان این مطلب، گفت: در قالب طرحی که از سوی وزارت کشور تحت نظارت کارگروه GNAF (کارگروه استانداردسازی آدرس ملی) به کل شهرداری‌ها ابلاغ شده است، پلاک منازل باید تغییر کرده و ساماندهی شوند. به همین منظور ضوابط جدید برای تمام پلاک‌‌های اماکن تجاری، مسکونی، آموزشی، صنعتی و غیره اعمال خواهد شد.

وی با اشاره به اجرای این طرح با هماهنگی شرکت پست خراسان رضوی، اظهار کرد: در پلاک‌های جدید، کدملی، کد پستی و هولوگرامی به منظور برداشت شماره شناسایی شرکت‌های خدماتی آب، برق، تلفن و گاز حک می‌گردد.

مدیر طراحی و بهسازی محیط شهری شهرداری مشهد بیان کرد: در حال حاضر این طرح در بولوار الهیه منطقه 12، بولوار احمدآباد منطقه یک و خیابان شهید آوینی منطقه 5 به صورت آزمایشی در دست اجرا قرار دارد و بر این اساس 900 پلاک شناسایی شده و کار نصب پلاک‌های یاد شده در حال اجرا است.

طاهری‌پور افزود: هزینه ساماندهی هر پلاک 5 هزار تومان است و این طرح برای تمام پلاک‌های شهر مشهد در بازه زمانی 4 ساله اجرایی خواهد شد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *