ناراحتید؟ به شهری بروید که امکانات را دارد

فرماندار مه ولات گفت: اگر مسئولی احساس می‌کند که امکانات شهرستان برای خانواده‌اش کفایت نمی‌کند، به شهری برود که امکانات را دارد.

مسعود رنجبر سه شنبه شب در جلسه شورای اداری شهرستان مه ولات ضمن محکوم کردن اقدام اخیر رئِیس جمهور آمریکا در انتقال سفارتخانه این کشور از تل آویو به بیت المقدس واعلام پایتخت جعلی رژیم غاصب اسرائیل افزود: برای چندمین بار است که در شوراهای اداری شهرستان تذکر دادیم که نیروی انتظامی ازحرکت خودروهای پلاک قرمز و پلاک سفید ادارات درساعات غیر اداری و بدون حکم ماموریت جلوگیری کند.

به گفته وی برابر مصوبه شورای اداری و شورای تامین شهرستان قرار براین شد خودروهای دولتی کنار خیابان به پارکینگ منتقل شود و تا نامه از فرمانداری گرفته نشود آزاد نشوند.

رنجبر افزود: براساس سخنان استاندار خراسان رضوی در جلسه با فرمانداران استان برای چندمین بار تذکر داده شد و اخیرا نامه‌ای به مسئولینی که به اتفاق خانواده در شهرستان سکونت ندارند نوشته شد که اگر مسئولی احساس می‌کند که امکانات مورد نیاز خودش وخانواده اش در شهرستان نیست بدون تعارف به شهرستانی که امکانات دارد تشریف ببرد.

وی همچنین با اشاره به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر گفت: یکی از مزایای این فریضه مهم کاهش آسیب ی اجتماعی است که با توجه به ارزیابی ماهانه که از طریق استان انجام می‌شود مه ولات در خیلی از شاخص‌های آسیب‌های اجتماعی رتبه اش بهبود یافته است.

رنجبر برآمادگی ادارات شهرستان برای حضور در جلساتی مانند مدیریت بحران، پدافند غیرعامل، حوادث غیر مترقبه طبیعی وغیر طبیعی تاکید کرد.

نماینده عالی دولت در مه ولات گفت:خانه‌های سازمانی مربوط به دولت است و مسئولین وکارمندانی که این خانه‌ها در اختیارشان است موظفند در اسرع وقت کرایه اش را بپردازند چرا که حق الناس و بیت المال است.

فرماندار مه ولات گفت: باتوجه به اینکه در ماه‌های آخر سال هستیم برای تخصیص حداکثری اعتبارات تملک دارایی‌ها و ماده 180 مدیران تلاش بیشتری کنند.

امام جمعه مه ولات هم با اشاره اظهارنظر ترامپ در خصوص ماجرای اعلام بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم جعلی از طرف امریکا و انتقال سفارت به این شهر مقدس گفت: موج واکنش‌ها به تصمیم ترامپ دربسیاری از کشورهای جهان حتی برخی از کشورهای همسو با آمریکا امروز غیرقابل انکار است و باید دنیای اسلام مقابل توطئه جدید استکبار ایستادگی کند.

حجت الاسلام محمد علی میری در این جلسه که با حضور دبیر احیای امر به معروف ونهی از منکر استان خراسان رضوی برگزار شده بود اظهار کرد:ما شورای فرهنگ عمومی و دیگر شورای دیگر در سطح شهرستان برگزار می‌کنیم ولی همه آنها اسمی است و برای نظام مقدس جمهوری اسلامی جز هزینه چیز دیگری ندارد اگر قرار است دبیرخانه امر به معروف کاری انجام دهد خوب است وگرنه هزینه اضافی مصرف می‌شود.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *