مشکی‌پوشان و حاشیه‌هایی که ول‌کن نیست!

مشکی‌پوشان مشهدی در حالی این روزها در انتهای جدول رده بندی لیگ برتر کشور جا خوش کرده اند که به هیچ وجه حال و روز خوبی ندارند.

این باشگاه مشهدی که به تازگی و البته از روی اجبار نامش را از سیاه جامگان به مشکی پوشان تغییر داده باید باوجود حواشی این روزهایش از ساعت 15:15 دقیقه امروز شنبه مقابل سایپا به میدان برود تا شاید راهی برای خروج از بحران پیدا کند.

این تیم مشهدی که چند هفته ای است علیرضا مرزبان را به عنوان سرمربی خود برگزیده، نتوانسته نتایج خوبی کسب کند و کار به جایی کشیده که مرزبان بعد از بازی با استقلال به یکباره غیبش زد و تمرینات زیر نظر رضا عنایتی پیگیری می شد تا اینکه مدیران مشکی پوشان با سرمربی خود جلسه گذاشتند و وی را مجاب کردند تا به تمرینات بازگردد و قول حل مشکلات را دادند، هرچند گفته می شد علت قهر مرزبان مشکلات فعلی سیاه جامگان نبوده است!

دیگر مشکلی که این روزها این تیم مشهدی با آن دست و پنجه نرم می کند محرومیت مدیرعامل جوان این باشگاه است که مسائل مربوط به جادوگری گریبانش را گرفته است.

 

هشدار کمیته اخلاق به مشکی‌پوشان!

کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال اعلام کرد چنانچه باشگاه مشکی پوشان نسبت به اجرای رای این کمیته درباره تغییر مدیرعامل خود اقدام نکند، از انجام بازی‌های این تیم جلوگیری خواهد کرد.

کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال اعلام کرد چنانچه  باشگاه مشکی پوشان در مهلتی که  از طرف کمیته اخلاق داده شده نسبت به اجرای رای کمیته اخلاق و تغییر و برکناری مدیر عامل اقدام نکند از انجام بازی های این باشگاه جلوگیری خواهد شد.

بنا به اعلام کمیته اخلاق رای کمیته اخلاق قطعی است و ضمانت اجرای مناسب برای اجرایی شدن آن وجود دارد.

در روزهای گذشته علی عباسی، مدیرعامل این باشگاه که فرزند مالک باشگاه است، متهم به ارتباط با رمالی و جادوگری شده بود.

 

کناره‌گیری می‌کنیم!

مالک باشگاه مشکی‌پوشان به حکم کمیته اخلاق مبنی بر تغییر مدیرعامل واکنش نشان داد.

محمدرضا عباسی درباره حکم کمیته اخلاق مبنی بر تغییر مدیرعامل این باشگاه اظهار کرد: نمی‌دانم چه اتفاقاتی در حال رخ دادن است. آن از بحث رمالی و جادوگری و اجبار به تغییر اسم و این هم از تهدید به عوض کردن مدیرعامل. فکر می‌کنم مشخص است چرا باشگاه دیگری به جز مشکی‌پوشان خصوصی نیست.

او ادامه داد: البته این حکم هنوز به دست ما نرسیده است ولی اگر هم به ما ابلاغ شود، مدیرعامل باشگاه ما تنها علی عباسی خواهد بود؛ در غیر این صورت حاضر نیستیم در لیگ فعالیت کنیم و انصراف خواهیم داد. به هیچ عنوان حاضر نیستیم بدون علی عباسی  فعالیت خود را ادامه دهیم و این اجبار به تغییر مدیرعامل را نخواهیم پذیرفت.

 

به مشکی‌پوشان وفادارم!

سرمربی تیم مشکی پوشان درباره صحبت هایی که درباره اختلاف مسئولان این باشگاه با علیرضا مرزبان شنیده و گفته می شد رضا عنایتی به عنوان سرمربی جدید این تیم کارش را آغاز می کند، این مربی اعلام کرد به کارش در مشهد ادامه می دهد.

مرزبان در این باره گفت: در چند روز گذشته مذاکرات خوبی با مسئولان باشگاه داشتیم. درباره مسائل تشکیلاتی باشگاه و سازماندهی تیم صحبت کردیم. از ابتدا هدف من این بوده سازماندهی مدرنی داشته باشیم و مشکی پوشان را به تیمی که لایق مردم مشهد است، تبدیل کنیم. در جلسات مختلف درباره ساختار باشگاه و بحث ادامه کار و اردوهایی که باید برگزار کنیم، حرف زدیم. در پایان جلسات نیز توانستیم با مدیریت محترم باشگاه اهداف را خوب ترسیم کنیم و شک ندارم مسائلی که در گذشته داشتیم، دیگر تکرار نمی شود. چراکه تیم ما حرکت خوبی دارد و باید سازماندهی مدرنی داشته باشیم تا نتایج مثبتی بگیریم.

وی ادامه داد: اعتقاد من این است که اگر کار را با قدرت تعقیب کنیم باید دیسیپلین بالایی داشته باشیم. پس با قدرت به کارمان ادامه می دهیم و انشاءالله همه چیز خوب پیش می رود.

مرزبان درباره شایعاتی که پیرامون مذاکره اش با تیم های دیگر شنیده می شود، بیان کرد: از روز اولی که به این تیم اضافه شدم، به دنبال این بودم که وفاداری خودم را نشان دهم. دنبال شرایطی هستم که این تیم را به چیزی که مردم مشهد لیاقت دارند، برسانم و به هیچ تیم دیگری فکر نکردم و نمی کنم. تا آخر فصل می خواهیم مشکی پوشان را از بحران امتیازی که گریبان مان را گرفته خارج کنیم و بتوانیم شخصیت خوبی به این تیم بدهیم. به قراردادم وفادار هستم و افتخار می کنم که در مشکی پوشان مربیگری می کنم.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *