مراقب باشیم بسیج دست ضد انقلاب نیفتد

نماینده طرقبه، شاندیز و چناران در مجلس شورای اسلامی گفت: باز شدن چتر بسیج مخصوص همه آحاد جامعه است ولی این نکته را مدنظر قرار دهیم که بسیج دست ضد انقلاب و توده‌ای نیفتد که در این صورت از مسیر و تفکر امام راحل و رهبر جدا می‌شود.

محمد دهقان یکشنبه شب در اجتماع عظیم بسیجیان که در مصلی قوچان برگزار شد، افزود: امام راحل در مقابل افرادی که کار بسیج را فقط برای جنگ می‌دانستند، اصل تفکر بسیجی را مطرح کرد و امروز می‌بینیم هسته‌های بسیج مردمی برگرفته از سخنان امام در سراسر منطقه شکل گرفته است.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: گسترش و تداوم تفکر بسیج در مبارزه و ایستادگی مقابل دشمنان، منجر به ظهور امام زمان (عج) می‌شود.

وی افزود: امروز این آرمان امام تحقق یافته است و شما تشکیل بسیج مردمی مثل حیدریون، زینبیون، حشدالشعبی، یمن، پاکستان و افغانستان به فرماندهی حاج قاسم سلیمانی و زیر نظر رهبری را مشاهده می‌کنید.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دشمنان نیز با حمایت از داعش و پشتیبانی نظامی خواستند جبهه مقاومت را تضعیف کنند ولی با گسترش بسیج مردمی در کشورهای منطقه شاهد آزادی سوریه و عراق از چنگال مزدوران شدیم.

دهقانی ابراز کرد: نباید این تفکر در ذهن باقی بماند بلکه تا زمانی که ظلم پابرجا است باید دست از مبارزه بر نداریم بنابراین آمادگی لازم را نسبت به هرگونه توطئه داشته باشیم.

وی گفت: اگر بسیج حضور نداشت در فتنه سال ۱۳۸۸ جریان ضد انقلاب، سلطنت طلبان چه بلایی سر این انقلاب می‌آوردند و بسیج وسط میدان آمد و مجاهدت کرد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در خصوص جریان مذاکرات با آمریکا نیز گفت: در ابتدا جهت فرار از مشکلات اقتصادی که مذاکره با آمریکا را مطرح کردند و پس از آنکه مذاکره تمام شد طرف آمریکایی زیر قول و وعید خود زد و تمامی افراد دوستدار انقلاب متوجه شدند مذاکره مجدد فایده ندارد.

دهقانی افزود: عده‌ای دیگر که جریان ضد انقلاب بودند خواستند در برابر خواسته‌های آمریکا کوتاه بیاییم که همین کار را آمریکا بر سر صدام آورد تا با در اختیار قرار دادن اطلاعات موشک‌ها و تسلیحات نظامی سبب شد که آمریکا بر عراق تسلط یابد.

وی خاطر نشان کرد: اگر می‌خواهیم در زمینه کارها موفق شویم نگاه به درون خود داشته باشیم و بدانیم راه ما تسلیم نیست بلکه ایستادگی در برابر دشمن است.

 

 

منبع: مهر

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *