فراهم کردن مشوق‌های لازم برای نوسازی بافت‌های فرسوده

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: باید مشوق‌های لازم را برای نوسازی بافت فرسوده فراهم کنیم تا بتوان گام‌های موثری در این زمینه برداریم.

احمد نوروزی اظهار کرد: کشور ایران روی خط زلزله‌خیز قرار دارد؛ یک درصد از جمعیت جهان متعلق به این کشور بوده این در حالی است که 6 درصد از تلفات جانی دنیا در زلزله و حوادث متعلق به ایران می‌باشد که بسیار نگران‌کننده است.

وی با بیان اینکه مردم در راستای فعالیت‌ها و منافع خود باید در تمامی صحنه‌ها حضور داشته باشند، گفت: منافع شهر را در گروی منافع شهروندان می‌بینیم و از طرفی مشارکت شهروندان نیز در گروی رضایتمندی آنان است؛ اگر شهرداری نتواند رضایتمندی افراد مشارکت‌کننده را تضمین کند، موفقیت حاصل نمی‌شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با اشاره به لزوم برنامه‌ریزی برای آینده، خاطرنشان کرد: باید شعار خرد جمعی را اجرایی کنیم؛ شورای پنجم خود را نماینده تمام مردم، فارغ از هر نوع نگاه و گرایش، می‌داند و اکنون دوره کار و تلاش است.

نوروزی در ادامه صحبت‌های خود به موضوع بافت فرسوده شهر مشهد پرداخت و از آن به عنوان یکی از ضرورت‌ها یاد کرد و افزود: خطر بافت‌های فرسوده در شهرهای بزرگ فوق العاده زیاد است؛ باید مشوق‌های لازم را برای نوسازی بافت فرسوده فراهم کنیم تا بتوان گام‌های موثری برداشت.

وی خاطرنشان کرد: جذب سرمایه نیازمند برنامه‌ای مدون است؛ باید توجه داشت که بخشی از هزینه‌های خود را برای امر فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی صحیح و مناسب باید صرف کنیم.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *