سهم 560 میلیارد تومانی استان از اعتبارات سال آینده

استاندار خراسان رضوی گفت: لایحه بودجه سال 97 دولت فردا به مجلس شورای اسلامی ارائه می‌شود که براساس پیش بینی‌های انجام شده سهم اعتباری خراسان رضوی در سال آینده 560 میلیارد تومان خواهد بود.

به گزارش صبح امروز، علی رضا رشیدیان در جلسه شورای برنامه ریزی روز شنبه افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی موظف هستند از اعتبارات مربوط به حوزه پژوهش خود به نحو صحیح استفاده کرده و از دستاوردهای پژوهشی جوانان این استان بهره گیرند.
رشیدیان تصریح کرد: بودجه بخش پژوهش دستگاه‌های اجرایی باید از تکلیف اداری خارج شده و به یک نیاز اساسی برای بخش پژوهشی مربوط به آن دستگاه تبدیل شود.
وی ادامه داد: نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن بازار از روز گذشته در نمایشگاه دائمی مشهد گشایش یافته و مدیران دستگاه‌های اجرایی موظف هستند دستاوردهای پژوهش مربوط به حوزه خود را در این نمایشگاه بازیابند و در صورت سهل انگاری، مدیر پژوهش آن دستگاه باید تغییر کند.
استاندار خراسان رضوی گفت: در حوزه مسائل مربوط به توزیع بودجه و اعتبارات استان به منظور رسیدن به اهداف توسعه‌ای گام‌های مثبت برداشته و تلاش شده است در توزیع این بودجه‌ها همه موارد و نیازهای دستگاه‌ها مورد توجه قرار گیرد.
رشیدیان افزود: در حوزه اعتبارات مربوط به ارتقای شاخص‌های توسعه استانی، محور اصلی افزایش تولید و اشتغال در استان و به تبع آن ایجاد ثروت بیشتر و بهره گیری از مزیت‌های بالقوه می‌باشد و تلاش شده است به پروژه‌های عمرانی که در سال جاری به بهره برداری می‌رسند، اعتباری اختصاص یابد.
وی اظهار امیدواری کرد: براساس ظرفیت‌های اعتباری و توسعه‌ای مبتنی بر نیازهای بالقوه استان و اهداف توسعه عمرانی آن با همکاری همه مدیران دستگاه‌های اجرایی صرف نظر از نگاه بخشی و سازمانی، تمام بخشها متناسب با همدیگر رشد کنند.
 

سرویس اقتصادی «صبح امروز»

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *