ساخت بیمارستان شهید هاشمی نژاد در اولویت است

دکتر محمدحسین بحرینی در بازدید از پروژه در حال ساخت بیمارستان شهید هاشمی نژاد که با حضور دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی برگزار شد اظهار داشت: ساخت این پروژه در راستای گسترش خدمات به مردم منطقه در قالب ۳۲۰ تخت بستری در حال اجراست.

وی گفت: این پروژه از سال ۹۱ تا خرداد سال جاری تنها ۶ درصد پیشرفت کار داشت که با پیگیری و حمایت وزارت بهداشت، از تیرماه سال جاری ساخت آن بر عهده دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار گرفت که در این مدت ۴۰ درصد پیشرفت کار داشته است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مشهد خاطر نشان کرد: این پروژه در مساحت ۳۴ هزار متر مربع  در قالب ۳۲۰تخت بستری، ۱۱ اتاق عمل، انژیوگرافی، بخش های مراقبت ویژه در حال ساخت است و در صورت  حمایت مسئولان و تامین اعتبارات لازم تا سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

بحرینی به اجرای طرح های هتلینگ مراکز درمانی اشاره کرد و بیان کرد: تا کنون در قالب اجرای این برنامه کار بهسازی و بازسازی ۱۰ بخش بیمارستان قائم(عج)  به اتمام رسیده است و عملیات اجرایی شش بخش دیگر نیز در حال اجراست که برای ادامه روند آن نیز نیازمند حمایت مسئولان هستیم. در قالب برنامه هتلینگ، بهسازی و بازسازی ۲۴ بخش مرکز روانپزشکی ابن سینا نیز در دستور کار قرار گرفت  که تا کنون ۵۰ درصد پیشرفت کار داشته است و در صورت تامین اعتبار دیگر بخش های باقی مانده نیز به بهره برداری خواهد رسید.

وی بهسازی و نوسازی ۴ بخش بیمارستان دکتر حجازی را از دیگر برنامه های اولویت دار دانشگاه برشمرد و عنوان کرد: تا کنون کار بهسازی یک بخش این مرکز اجرا شده است و در صورت تامین اعتبار لازم سه بخش دیگر نیز بهسازی خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مشهد، اجرای طرح های هتلینگ در سه بیمارستان قائم(عج)، ابن سینا و دکتر حجازی را از دیگر برنامه های اولویت دار این معاونت برشمرد.

بحرینی با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی مشهد علاوه بر خدمات رسانی به مردم استان، به مردم دیگر استان های کشور و زائران بارگاه ملکوتی حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) خدمات رسانی می کند، بر لزوم توجه و تامین اعتبارات بیشتر برای خدمات رسانی هر چه بهتر به مراجعین تاکید کرد.

رییس اداره نظارت بر طرح های عمرانی  فنی دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز در این بازدید به ارائه گزارشی از روند ساخت پروژه شهید هاشمی نژاد پرداخت و افزود: این پروژه در ۳۴ هزار متر مربع زیربنا و در قالب ۳۲۰ تخت بستری در ۴ بلوک و شش طبقه در حال ساخت است.

صداقت خاطر نشان کرد: در ساخت این پروژه تمامی بخش های مورد نیاز شامل، آزمایشگاه، دیالیز، تصویربرداری، اورژانس، نورولوژی، زنان، کودکان، مراقبت های ویژه، ارتوپدی، مغز و اعصاب و گوش و حلق و بینی در نظر گرفته شده است.

وی  با بیان اینکه ساخت این پروژه  از ابتدای تابستان امسال بر عهده دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار گرفته است خاطر نشان کرد: تلاش می شود در صورت تامین اعتبارات لازم تا آذر ماه سال آینده به بهره برداری برسد.

قاضی زاده هاشمی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی نیز ساخت پروژه بیمارستان شهید هاشمی نژاد را گامی اساسی در راستای خدمت رسانی به مردم منطقه عنوان کرد و پیشرفت این پروژه را در مدت زمان کوتاه بسیار رضایت بخش خواند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *