دستگیری سارق حرفه ای هنگام فروش اموال مسروقه در کاشمر

پلیس آگاهی شهرستان کاشمر با دستگیری دو سارق حرفه ای، پرده از 7 سرقت برداشت.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر در تشریح این خبر گفت: در پی چند فقره سرقت از اماکن خصوصی در محدوده خیابان خرمشهر، تیمی از پلیس آگاهی این فرماندهی وارد عمل شدند.

سرهنگ حسن هوشنگی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی پس از بررسی سرقت های انجام شده، تحقیقات گسترده خود را برای شناسایی عاملان این سرقت ها آغاز کردند. کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با یک سری تحقیقات میدانی سرانجام روز گذشته مردی جوان را در حال فروش تعدادی از اموال سرقت شده شناسایی و دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: متهم 40 ساله که اعتیاد شدید به مواد مخدر صنعتی دارد در ابتدا منکر سرقت های انجام شده بود ولی در مواجهه با دلایل متقن پلیس به 7 فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی با همدستی یکی از دوستانش در خیابان خرمشهر و بلوار سیدمرتضی شهر کاشمر اعتراف کرد که تیم رسیدگی کننده پرونده با اطلاعات بدست آمده همدستش را دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر با اشاره به معرفی متهمان به دادسرا خاطر نشان کرد: در بررسی اکثر سرقت ها به این نتیجه می رسیم که غفلت و سهل انگاری مالباختگان یکی از دلایل اصلی سرقت می باشد؛ بنابراین از شهروندان خواست با رعایت تدابیر پیشگیرانه از سرقت مانند: نصب دوربین مداربسته، استخدام نگهبان محله، نصف حفاظ های فلزی و استفاده از قفل های ضد سرقت از وقوع سرقت جلوگیری کنند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *