خرما با طعم تریاک

در عمليات روز گذشته ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان تربت حيدريه مقدار ده كيلو و500گرم ترياك از داخل بار خودرو نيسان كشف شد.

سرهنگ غلامرضا خرقاني گفت: با کسب خبري مبني بر قاچاق و توزيع مواد افيوني توسط يكدستگاه خودرو نيسان از سمت استانهاي جنوبي به مشهد، تيمي از ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر براي بررسي موضوع وارد عمل شدند.

وي افزود: پس از اطمينان از صحت و سقم موضوع تيم عمليات ويژه پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با هماهنگي قضايي و رصد زمان تردد، خودرو مورد نظر را در محور مواصلاتي تربت حيدريه به مشهد شناسايي و با شگرد هاي خاص پليس خودرو مذكور با يكنفر سرنشين و يكدستگاه خودرو پرايد راه پاك كن با يكنفر سرنشين را متوقف و جهت بررسي به مركز انتظامي انتقال دادند. در بازرسي از خودروي نيسان كه حامل بار خرما بود مقدار ده كيلو و پانصد گرم مواد از نوع ترياك با لفافه كه به شكل ماهرانه‌اي داخل كارتن‌ها و ظروف خرما جاساز نموده بودند كشف شد.

جانشين فرماندهي انتظامي تربت حيدريه بااشاره به كشف يك كيلو و 850 گرم موادمخدر از نوع ترياك طي عمليات ديگري از سه سرنشين يك دستگاه سواري پرايد توسط ماموران ايستگاه شهيدشيردل كامه، بيان داشت: متهمين دو پرونده به تعداد هفت نفر پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني به دادسرا معرفي شد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *