تغییر پایتخت رژیم غاصب فلسطین، چاه هلاکت صهیونیست‌هاست

امام جمعه مشهد گفت: تغییر پایتخت رژیم غاصب فلسطین، چاه هلاکت صهیونیست‌هاست.

آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی ظهر دیروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه مشهد که در حرم مطهر رضوی برگزار شد، افزود: برجسته‌ترین خصوصیات پیامبر، خصوصیت تربیتی و پرورش رسول‌الله است و در مقام تبیین نتیجه تربیت و پرورش پیامبر اکرم، خصوصیت مقاوم بودن در برابر کفار است است و مقاومت در مقابل کفار برجسته‌ترین ویژگی امت اسلام و برجسته‌ترین ویژگی تربیت پیغمبر است.

وی با بیان اینکه «ضامن اجرایی حاکمیت دین بر جامعه، مقاومت در برابر کفر است»، ادامه داد: ضامن اجرای همه تعالی‌ها، پیشرفت‌ها و رشدها در عرصه عبودیت و همه حاکمیت‌های دین در عرصه اجتماع، مقاومت در مقابل کفار و دشمن است.

علم‌الهدی تصریح کرد: سه پیروزی بزرگ حساب‌نشده غیرقابل‌پیش‌بینی نیروهای مقاومت از 13 آبان تا 13 آذر در عرصه عزت و عظمت مسلمین نتیجه مقاومت ما در برابر کفار و استکبار جهانی است؛ در 13 آبان، توطئه شیطانی عربستان سعودی درباره نخست‌وزیر لبنان شکل گرفت، توطئه‌ای که قدرت‌های جهانی دنبالش بودند و آمریکا آن را تأیید می‌کرد تا بیایند با این وضعیتی که بر سر نخست‌وزیر لبنان آوردند که دست‌نشانده و مزدور خودشان است، اختلاف شدید بین شیعه و سنی در کانون مقاومت و منطقه یعنی لبنان به وجود بیاورند و کانون قدرت مقاومت را برهم بزنند؛ به دنبال ایجاد درگیری و اختلاف در لبنان بودند.

وی با اشاره به طرح آمریکا و عربستان سعودی برای ایجاد اختلافات مذهبی و درگیری در کانون مقاومت در منطقه، خاطرنشان کرد: آن‌ها می‌خواستند با این شیطنت سعد حریری را ببرند، مجبورش کنند تحت عنوان دخالت ایران و جریان حزب‌الله استعفا دهد که پایه‌ همه فتنه‌ها، درگیری‌ها و اختلاف‌ها در لبنان شود و نتوانند جمعش کنند و در آخر آمریکایی‌ها روباه مزدور خودشان، فرانسه را بفرستند که بیاید وسط و قضیه را جمع کند؛ این اولین نصرت و پیروزی بود که در این یک ماه نصیب ما شد.

امام جمعه مشهد افزود: این توطئه نقش بر آب شد، دشمن شناخته شد، قصه به قیمت یک وحدت عظیم اسلامی در کشور پیشرفته دوست لبنان درآمد، نفوذ ایران و مقاومت در منطقه قوی‌تر از روز اول در مقابل توطئه شیطانی دشمن قرار گرفت.

وی با تأکید بر اینکه «تغییر پایتخت رژیم غاصب فلسطین، چاه هلاکت صهیونیست است»، افزود: اگر در گوشه‌ای، کوچک‌ترین تردیدی وجود دارد، دیگر در برابر این شواهد، چه حجتی می‌خواهد که در فاصله یک ماه این پیروزی نصیب ما شود. این حرکت نابکارانه‌ای که رئیس‌جمهور ملعون آمریکا راه انداخته که قدس، قبله اول مسلمانان را به‌عنوان پایتخت رژیم غاصب فلسطین بشناسد و یک دولت اشغالگر غاصب را به‌عنوان پایگاه قدرت او، قبله اول مسلمین قرار بدهد. در حقیقت یک چاه و چاله هلاک آوری است که صهیونیست و استکبار جهانی برای خودشان ساخته‌ و پرداخته‌اند.

 

 

منبع: ایسنا

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *