تدوین برنامه عملیاتی برای اشتغال و صادرات استان

مدیرکل امور اقتصادی استانداری گفت: بنا به مصوبه شورای برنامه‌ریزی، برنامه اشتغال و صادرات استان را به صورت عملیاتی تدوین کردیم در 67 برنامه عملیاتی مشخص با شرح وظایف مشخص لحاظ شده است.

علی رسولیان روز شنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه خراسان رضوی افزود: زیرساخت‌ها و منابعی که به این عملیات نیازمند هستند را تکلیف و به دستگاه‌ها ابلاغ شد تا بتوانیم به برنامه صادراتی که در شورای برنامه‌ریزی استان مصوب شده است برسیم برای اشتغال استان نیز ما تابلو اشتغال مشخصی را با تفکیک دستگاهی، بخشی و شهرستانی تهیه کردیم و علاوه بر آن وظایف همه دستگاه‌ها نیز مشخص شده است.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین‌المللی استانداری خراسان رضوی اظهار کرد: در جلسات کارگروه اشتغال دستگاه‌ها اجرایی مرتبط گزارش‌های خود را ارائه می‌کنند در خصوص اعتبارات شاخص آن بخش تسهیلات ابلاغ و تخصیص اعتبار آن نیز انجام شد.

رسولیان خاطرنشان کرد: تفاهم‌نامه‌هایی با بانک‌ها تدوین شده بخش کشاورزی و بانک کشاورزی و بخش صنعت، معدن و تجارت با 9 بانک تفاهم‌نامه را در دست امضا دارند.

وی با بیان اینکه در بخش گردشگری با 7 بانک تفاهم‌نامه در دست تدوین دارند که سه مورد آن نهایی شده، تصریح کرد: از امروز فرآیند معرفی پروژه‌ها به بانک‌ها در حال انجام است که امیدواریم به زودی پروژه‌ها به بانک‌ها معرفی شوند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *