تأکید امام جمعه سبزوار بر توجه نمایندگان مجلس به مبانی اقتصاد مقاومتی

امام جمعه سبزوارگفت: نمایندگان مجلس در بررسی لایحه بودجه سال 1397 کل کشور مبانی اقتصاد مقاومتی، حمایت از صنعت، کشاورزی و اقشار محروم را مورد توجه قرار دهند.

حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا مقیسه در خطبه‌های نماز جمعه سبزوار افزود: لایحه بودجه طوری تصویب شود که از طریق گران کردن حاملهای انرژی و سایر خدمات دولتی فشاری بر مردم تحمیل نشود.

وی ادامه داد: نمایندگان مجلس وامدار مردم و ملت هستند. در لایحه بودجه برای کاهش بیکاری جوانان به تولید و رونق کارخانه‌ها و صنایع کوچک توجه شود.
خطیب جمعه سبزوار گفت: در لایحه تقدیمی دولت گران شدن عوارض خروج از کشور برای سفرهای گردشگری و خارجی قابل توجیه است ولی برای سفرهای زیارتی و معنوی مورد قبول نیست.

وی افزود: دولت نیز از مجرا و منظر اقتصاد مقاومتی و حمایت از محرومان که صاحبان اصلی انقلاب هستند به لایحه بودجه نگاه کند. در بخشی از بودجه پیشنهادی دولت، با افزایش هزینه‌های جاری هزینه‌های عمرانی کاهش یافته که به معنای ولخرجی بیشتر دولت، برگزاری سمینارها و سفرهای غیرضروری است.

حجت الاسلام مقیسه ادامه داد: نباید در گفتار مسئولان تناقض باشد. یک مسئول دیوان محاسبات بیان می‌کند حقوق 17 میلیون تومانی در کشور یارانه دریافت می‌کند و در مقابل یک مسئول دیگر چنین مواردی را نقض می‌کند و مردم نمی دانند حرف کدام نفر را قبول کنند لذا قوه قضائیه بررسی کند تا حقیقت برای مردم آشکار شود.
 

منبع: ایرنا

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *