این کلید واژه ساختگی آمریکایی‌هاست

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: مقابله با فعالیت‌های بی‌ثبات‌کننده ایران کلید واژه ساختگی آمریکاست تا ذیل آن به مدیریت افکار عمومی جهان بپردازند حال آنکه واقعیت چیز دیگری است.

جواد کریمی قدوسی در خصوص گفت‌وگوی رؤسای جمهور آمریکا و فرانسه و تاکید آنها به مقابله با فعالیت‌های بی‌ثبات‌کننده ایران در سوریه گفت: اقدامات بی‌ثبات کننده در ذات و باطن، همان تعریف مبارزه با تروریسم را دارد، زیرا ایران در سطح دنیا ثابت کرده به دنبال رفع و جلوگیری از اثر اقدامات بی‌ثبات کننده آمریکا و آل سعود و رژیم صهیونیستی است.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: در صورتی که سه عامل مذکور از منطقه خاورمیانه حذف و اقدامات آنها مهار شود، منطقه غرب آسیا به آرامترین منطقه جهان تبدیل می‌شود.

وی افزود: جمهوری اسلامی نیز ثابت کرده همیشه در مقابل بحران‌های ناامنی همه کشورها ایستاده حال آنکه خود قربانی جنگ خونین تحمیلی است، در حقیقت جمهوری اسلامی در منطقه‌ای واقع شده که همه مسلمان بوده و بر اساس احکام دین امنیت همه مسلمانان را امنیت مردم خود می‌داند.

کریمی قدوسی ادامه داد: مقابله با فعالیت‌های بی‌ثبات‌کننده ایران کلید واژه ساختگی آمریکاست تا ذیل آن به مدیریت افکار عمومی جهان بپردازند، حال آنکه واقعیت چیز دیگری است به نوعی که جوهره اروپایی‌ها به ویژه کشورهایی چون فرانسه، انگلیس و آلمان در حوزه تعریف شده غرب که آمریکا سردمدار آن است، بازی می‌کنند.

این نماینده مردم در مجلس دهم، تصریح کرد: با این شرایط رئیس‌جمهور فرانسه نمی‌تواند مستقل از اتحادیه اروپا و آمریکا موضع گیرد، هرچند در زمان انتخابات شعارهایی دیگری را سر می‌داد، از سوی دیگر سیستم غرب هم به نوعی نیست که رئیس‌جمهوری مستقل عمل کند.

وی افزود: آمریکا با علم به اینکه همه درها بعد از برجام و مذاکرات به رویش بسته شده است و سفارتخانه‌اش در ایران تعطیل شده و حافظ منافع ایالات متحده هم در کشور ما فعالیت کم‌رنگ دارد، در تلاش است تا پیام‌های خود را به واسطه روسای جمهور اروپایی پون ماکرون رئیس جمهور فرانسه به جمهوری اسلامی بفرستد، به ویژه در شرایطی که فرانسوی‌ها بیش از سایر اروپایی‌ها با آمریکا همراه شده‌اند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، معتقد است: آمریکا از این مسیر هم نتیجه‌ای دریافت نخواهد کرد، ضمن آنکه مقام معظم رهبری تاکید کردند که اروپایی‌ها نباید به هیچ عنوان به حوزه امنیتی ما وارد شوند زیرا همه درها در این زمینه به روی آنها بسته است.

 

 

منبع: خانه ملت

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *