اینترنت کشور، ارزان نیست

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: اینترنت کشور به نسبت درآمدهای جامعه ارزان نیست، گفت: می‌توان با توجه به تعداد بالای مشتریان اینترنت و تلفن همراه هزینه‌ها توسط اپراتورها کاهش پیدا کند که این مسئله نیز نیاز به کنترل بیشتر دارد.

حمید گرمابی در خصوص نظارت‌های دولت بر عملکرد اپراتورهای تلفن همراه افزود: نظارت‌ بر اپراتورهای تلفن همراهی به میزان کافی بوده، این اپراتورها خصوصی هستند و نظارت دولت بر آنها لازم است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی اضافه کرد:  در شرایطی که تماس قطع شده هزینه تماس نباید از مشتری دریافت شود تا از این طریق عدم ارائه سرویس‌دهی مناسب تا حدودی جبران شود.

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه قطع و وصل اولیه تماس‌های خطوط تلفن همراه در بسیاری از موارد به‌علت بروز اشکال در سیستم اپراتور و عدم پوشش کافی آن است، ادامه داد: در شرایطی که هنوز چند ثانیه از شروع مکالمه نگذشته تماس قطع می‌شود.

وی اضافه کرد: در برخی از مواقع چندین بار این مسئله  بدون ارائه سرویس مناسب به مصرف کننده تکرار و هزینه آن نیز در نظر گرفته می‌شود که باید به این مسئله نیز توجه شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در پایان با تاکید بر اینکه باید در شرایطی که تماس قطع شده هزینه تماس از مشتری دریافت نشود تا عدم ارائه سرویس‌دهی مناسب تا حدودی جبران شود، خاطرنشان کرد: سرویس‌های اینترنت نیز باید مورد توجه قرار بگیرد زیرا اینترنت در کشور ما در مقایسه با درآمد مردم هنوز ارزان نیست که باید بر روی قیمت‌ها کنترل بیشتری صورت بگیرد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *