سلطه طلبی اسرائیل به فلسطین محدود نمی شود

نویسنده و محقق مراکشی ساکن در سوئد و مدیر رادیو اسلام در این کشور گفت: سلطه طلبی صهیونیسم محدود به فلسطین نیست، صهیونیستها در هر جا که باشند سلطه طلب هستند و مانند غده سرطانی به همه جا دست اندازی می‌کنند.

احمد رامی عصر دوشنبه در همایش ‘آمریکا بدون روتوش'، که در دانشگاه فردوسی مشهد برگزارشد، افزود: راه حل مسأله فلسطین نابودی اسرائیل است.

وی با بیان اینکه دستکاری اذهان عمومی تخصص صهیونیستها است، افزود: اسلام راه حل تمام مشکلات موجود است.

 

ترامپ چهره واقعی آمریکا را نشان می‌دهد

خبرنگار سابق صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در نیویورک هم اظهار کرد: رئیس جمهوری فعلی آمریکا نمایانگر چهره واقعی این کشور است که به اخلاق و تعهدات بین المللی اهمیت نمی دهد.

مرتضی غرقی با بیان اینکه زندان‌های بگرام در افغانستان، ابوغریب در عراق، گوانتانامو و بمباران اتمی 2 شهر ژاپن بخشی از پرونده سیاه حقوق بشری آمریکا است، افزود: همه ویژگی‌هایی که در قرآن برای شیطان ذکر شده است آمریکا داراست و حضرت امام(ره) هم به درستی آمریکا را شیطان بزرگ خواندند.

وی گفت: ایران و آمریکا 2 ائدیولوژی هستند که آمریکا بر مبنای ایدئولوژی سلطه و ستم است و ایران بر مبنای آزادی خواهی و ظلم ستیزی و ما در اصول با آنها مشکل داریم بنابراین یک طرف باید از اصول خود کوتاه بیاید تا تفاهم حاصل شود.

وی با اشاره به نظام انتخاباتی آمریکا اظهار کرد: یکی از پیچیده‌ترین سیاستهای انتخاباتی جهان در آمریکا است و طوری پیچیده طراحی شده تا هر جور که خواستند تقلب کنند و کسی متوجه آن نشود.

غرقی گفت: منابع مالی سیاستهای آمریکا دست صهیونیست‌ها است که بر اساس منافع اسرائیل سیاستهای آمریکا را برنامه ریزی می‌کنند و همچنین لابی‌های مختلف اسلحه، نفت و صهیونیسم به نفع منافع خود و علیه ایران تلاش می‌کنند اما ایران لابی قدرتمندی ندارد تا از حقوق و منافع خود در آمریکا دفاع کند.

وی ادامه داد: بودجه سالانه آمریکا سه هزار و 500 میلیارد دلار و بودجه نظامی آن 700 میلیارد دلار است و سالانه 75 میلیون دلار برای تغییر نظام جمهوری اسلامی ایران تصویب و صرف می‌کند.

 

نگاه جوانان آمریکا به ایران منفی نیست

افسر سابق ارتش آمریکا هم با بیان اینکه جوانان امریکا نگاهشان به ایران منفی نیست، افزود: بسیاری از دوستان من در ارتش آمریکا نیز به ایران به چشم دشمن نگاه نمی کنند.

اسکات بنت ادامه داد: سیاست‌های جنگ‌طلبانه آمریکا و درگیری‌های نظامی این کشور در نقاط مختلف دنیا در کنار انحرافات اخلاقی و جنسی موجود در این کشور، آمریکا را به سمت نابودی می‌کشاند.

 

 

منبع: ایرنا

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *