پذیرایی پرسپولیس مشهد از تیم بحران‌زده بابلسری

تیم فوتبال پرسپولیس مشهد باید در ادامه رقابت‌های لیگ دسته دوم کشور ظهر امروز از ساعت 14 در استادیوم تختی به مصاف شهدای بابلسری برود که به نظر می‌رسد با توجه به مشکلات مالی که گریبانش را گرفته با اعتصاب بازیکنانش روبه‌رو شده‌است. پرسپولیس مشهد و شهدای بابلسر همسایه یکدیگر در جدول رده‌بندی هستند و هر دو با 13 امتیاز از 8 رقابت خود تا به اینجای فصل در رتبه سوم و چهارم قرار گرفته‌اند. باید منتظر ماند و دید تقابل سوم این دو تیم از روز تاسیس تا به امروز به چه سرانجامی می‌رسد؟

در همین رابطه صحبت های «سعید جوشش»، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس را در ادامه می‌خوانید:

 

تساوی در کاشان، نتیجه‌ای نبود که شما را خوشحال کند

بله بدون شک تساوی هفته گذشته مقابل استقلال سیلک کاشان نتیجه دلخواه من نبود، مخصوصا که در این بازی موفق شدیم با دو گل هم از حریف پیش بیافتیم، شاید اگر کمی با دقت‌تر بودیم با دست پر به مشهد بازمی‌گشتیم اما جوانی بازیکنانم سبب شد تا از این مهم محروم شویم. به هر حال لیگ هنوز ادامه دارد و قطعا از این اتفاق درس می‌گیریم.

 

دیدار با شهدای بابلسر را چطور ارزیابی می‌کنید؟

ببینید حریف خوبی در برابر ما قرار خواهدگرفت. شهدای بابلسر در فصل گذشته در لیگ سه نیز با ما هم‌گروه بود و کار سختی مقابل این تیم داشتیم. چه در بازی رفت و چه در بازی برگشت که یکی از سخت‌ترین دیدارها برای صعود به لیگ دو بود، حسابی مقابل این تیم به دردسر افتادیم. این بازی هم مثل فصل قبل است و بدون شک نباید رقیب را دست کم بگیریم، مخصوصا که امروز در رتبه‌ای بهتر از رتبه ما در جدول جای گرفته‌است.

 

این روزها تمرینات آن ها با اعتصاب روبه‌رو شده‌است

اصلا و ابدا نباید فکرمان را درگیر حریف کنیم. بازیکنانم در طول فصل ثابت کرده‌اند که اگر بخواهند هر غیرممکنی را می‌توانند ممکن کنند. ما همان تیمی هستیم که استقلال اهواز را در مشهد شکست دادیم و مقابل سردار بوکان هم 90 دقیقه دروازه‌مان بسته ماند و با برد بازی را به پایان رساندیم. پس نباید فکر کنیم رقبا از ما سرتر هستند. در خصوص شهرداری بابلسر هم نباید به این فکر کنیم که آن‌ها دو سه روزی تمرین نکرده‌اند. اتفاقا چنین تیم‌هایی به مراتب ترسناک‌تر از بقیه تیم‌ها هستند. زیرا از انگیزه بالایی برخوردارند و می‌خواهند ثابت کنند لایق شرایط بهتری هستند.

 

آیا به صعود در سال نخست حضور در لیگ دو فکر می‌کنید؟

بله، چرا که نه. همانطور که سال قبل توانستیم در نخستین فصل حضور در لیگ سه به لیگ بالاتر صعود کنیم، این فصل هم بدون شک اگر همانطور باهدف پیش برویم و با قدرت عمل کنیم، صعود به لیگ یک غیرممکن نیست. فراموش نباید بکنیم که صعود با تلاش به دست می‌آید، نه با حرف! اگر بخواهیم بدون تمرین و جدیت کافی به مصاف رقبا برویم و فکر کنیم که چقدر خوب می‌شود اگر صعود کنیم، قطعا به هیچ اتفاق خوبی در نهایت دست نخواهیم‌یافت.

 

موضوع حضور هواداران هم بحثی جدی در فوتبال خراسان است

بله متاسفانه شاهدیم که در گروه ب رقابت‌ها، تیم‌های پرطرفداری با ما هم‌گروه هستند. سردار بوکان، نماینده گچساران، استقلال اهواز و .. تیم‌‌های پرطرفداری هستند که از نعمت یار دوازدهم در دیدارهای خانگی خود بهره‌‎مند می‌شوند، کاش بتوانیم ما هم در ادامه رقابت‌ها با توجه بیشتر هواداران فوتبال‌دوست خراسانی به مصاف رقبا برویم تا با انگیزه‌ای بیشتر به رقابت بپردازیم. بدون شک حضور هواداران در استادیوم تختی می‌تواند تاثیر بسزایی در موفقیت ما در ادامه مسابقات داشته‌باشد. ضمن اینکه فراموش نکنید هنوز یک نیم‌فصل دست‌نخورده باقی مانده که می‌تواند سرنوشت بسیاری از تیم‌ها را تغییر دهد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *