حمایت اسپانسرها از ورزش ژیمناستیک مقطعی است

رئیس هیئت ژیمناستیک خراسان‌رضوی گفت: درحال حاضر هیئت ژیمناستیک خراسان‌رضوی از سوی اسپانسرها به‌صورت مقطعی و کم حمایت می‌شود اما از سوی فدراسیون ژیمناستیک توجه قابل قبولی به هیئت ژیمناستیک خراسان‌رضوی شده است.

حسین معماریان، اظهار کرد: اخیرا در شهرستان‌های سبزوار، نیشابور، چناران، گناباد و تربت حیدریه ژیمناستیک کاران سطح‌بندی شده و از پایگاه ورزش نیز حدود 50 نفر به کلاس قهرمانی منتقل شدند، همچنین در چند روز اخیر تیم نوجوان و جوان در تبریز برای مسابقات کشوری اعزام شدند.

رئیس هیئت ژیمناستیک خراسان‌رضوی با اشاره به وجود اسپانسرها و حمایت‌های مقطعی گفت: درحال حاضر هیئت ژیمناستیک خراسان‌رضوی از سوی اسپانسرها به‌صورت مقطعی و کم حمایت می‌شود اما از سوی فدراسیون ژیمناستیک توجه قابل قبولی به هیئت ژیمناستیک خراسان‌رضوی شده است.

معماریان با اشاره به برنامه‌های نوشته شده در تقویم سال 96 گفت:  ماه آینده مسابقه ایروبیک و ژیمناستیک در رده سنی نونهالان و جوانان پسر و دختر در مازندران برگزار می‌شود و از دیگر برنامه‌ها در چند ماه باقی‌مانده سال، برگزاری مسابقات قهرمانی بانوان در دی ماه است.

وی بیان کرد: 26 باشگاه ژیمناستیک در مشهد توسط هیئت ژیمناستیک خراسان‌رضوی ساماندهی شدند در مسابقات اخیر باشگاه‌های استان که در 26 شهریورماه برگزار شده شرکت کردند که تعداد ورزشکاران پسر 500 نفر و تعداد ورزشکاران دختر در این رقابت‌ها 200 نفر بود.

 

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *