ثبت نام متقاضیان «نمایشگاه شهر ایده‌آل کیش» در مشهد

مدیر موسسه توسعه گردشگری سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی، گفت: به عنوان نماینده دبیرخانه هشتمین همایش و نمایشگاه دی ماه شهر ایده‌آل کیش در استان‌های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی، آماده خدمات رسانی در تمامی حوزه‌ها به نهادهای مختلف متقاضی هستیم.

جعفر فرشچی با بیان این خبر افزود: هشتمین نمایشگاه بزرگ شهرایده‌آل به عنوان بزرگترین رویداد مدیریت شهری کشوردر فضایی به وسعت 14هزار متر مربع و با حضور ده‌ها شرکت مختلف اقتصادی در حوزه مدیریت و خدمات شهری، شهرداری‌ها و سازمان‌های وابسته از 10 تا13 دی ماه در جزیره کیش برگزار می شود.

وی افزود: در این نمایشگاه شرکت کنندگانی در حوزه‌های مبلمان، حمل و نقل و ترافیک، مدیریت و خدمات شهری، راه و شهر سازی، آتش نشانی و خدمات ایمنی، فضای سبز،روشنایی و نورپردازی، تبلیغات و زیبا سازی شهری، فناوری اطلاعات، بازیافت و تبدیل مواد، تازه ترین تولیدات و دستاوردهای نوین خود را ارائه و به نمایش می گذارند.

مدیر موسسه توسعه گردشگری سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی با اشاره به سابقه سال‌های متوالی فعالیت این موسسه در اجرای این برنامه عنوان کرد: در نمایشگاه سال جاری نیز به عنوان نماینده انحصاری دبیرخانه همایش در سه استان خراسان رضوی، شمالی و جنوبی در خدمت شرکت‌ها، نهاد‌ها و ارگان‌های مختلف حوزه شهری خواهیم بود.

وی بیان کرد: بر این اساس خدمات مختلفی از جمله ثبت نام شرکت در همایش، واگذاری غرفه‌ها، برنامه ریزی‌های ویژه سفر و اسکان برای متقاضیان این سه استان به صورت متمرکز توسط موسسه توسعه گردشگری سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی در مشهد صورت می گیرد.

فرشچی خاطر نشان کرد: در حاشیه این نمایشگاه ، هشتمین همایش شهر ایده‌آل به همراه برنامه‌های جانبی مختلفی چون استارتآپ فناوری‌های نوین حوزه مدیریت شهری به عنوان اولین رویداد شرکت‌های استارت آپ دانش بنیان کشور با حضور شرکت‌های صاحب دانش و فناوری، سرمایه گذاران، مشاوران فنی در حوزه کسب و کار، مالی و حقوقی و … نیز برگزار می شود که سازوکار مناسبی همراه با تسهیلات ویژه توسط موسسه گردشگری در جهت ارائه خدمات برای حضور متقاضیان در این برنامه‌ها فراهم شده است.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *