توقف شاگردان برانکو مقابل پدیده

پرسپولیس برابر پدیده با تساوی بدون گل متوقف شد.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و پدیده مشهد در چارچوب هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر با تساوی بدون گل به پایان رسید تا نتیجه بازی استقلال با سیاه جامگان برای سرخ‌پوشان پایتخت تکرار شود.

در نیمه اول نمایش دو تیم محتاطانه بود و تیم پرسپولیس دو فرصت خوب را از دست داد. فرصت اول را منشا در دقیقه سه از دست داد و در داخل محوطه جریمه حریف نتوانست با یک شوت دروازه حریف را باز کند و در ادامه علیپور در دقیقه ۲۷ فرصت مناسبی را از دست داد و شوت او را جلالی دروازه‌بان تیم پدیده به کرنر فرستاد.

در نیمه دوم این بازی تیم پرسپولیس بهتر از حریفش بازی کرد و دو فرصت قابل توجه گلزنی را هم از دست داد. اولین فرصت را محسن مسلمان در دقیقه ۶۲ به دست آورد و شوت او با اختلافی اندک از بالای دروازه پدیده راهی اوت شد.

دومین فرصت را هم سید جلال حسینی در دقیقه ۷۶ به دست آورد اما ضربه او هم نتوانست قفل دروازه را باز کند.

در اواخر این دیدار تلاش بازیکنان پرسپولیس برای گلزنی بی فایده بود چون دفاع چند لایه تیم پدیده مانع از ایجاد فرصت خوب برای سرخ‌پوشان بود.

 

خلعتبری و پایان بازی با چالش فحاشی

محمدرضا خلعتبری که توانسته بود تا لحظات پایانی مقابل هواداران پرسپولیس مقاومت کند و از ایجاد حاشیه خودداری شده بود، در نهایت زمین را با فحاشی ترک کرد.

مهاجم ریز نفش سابق پرسپولیس که طی فصول اخیر با کری هایش با چالش بزرگی با هواداران این تیم مواجه شده است، در این دیدار عملکردی خنثی از خود به جا گذاشت و این مساله در نهایت باعث شد تا هواداران نیز نسبت به او بی تفاوت باشند.

با این حال در دقایق پایانی و با توجه به اینکه پرسپولیسی ها برای رسیدن به گل بی تابی می کردند و تعویض این بازیکن با وقت کشی او همراه شده بود، هواداران به فحاشی و اعتراض نسبت به او پرداختند تا این بازی هم برای او بدون حاشیه به پایان نرسد.

 

خودم این فوتبال را دوست ندارم

سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: برای دیدار مقابل پرسپولیس برخی بازیکنان را در اختیار نداشتیم و به همین دلیل دفاعی‌تر بازی کردیم.

رضا مهاجری پس از تساوی بدون گل مقابل پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس بیشتر بازی را کنترل کرد و ما با توجه به بضاعت مان و نبود ۴ مهره مان دفاعی تر بازی کردیم و خودم این فوتبال را دوست ندارم.

سرمربی پدیده تاکید کرد: وقتی داور به جای ۳ دقیقه ، ۵ دقیقه وقت اضافه می گیرد چه فرقی برای من دارد. بیشتر باید حرص بخورم.

وی در مورد داوری مسابقه گفت: فکر می کنم زرگر از دقیقه ۷۰ به بعد جور دیگری قضاوت کرد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *