تاکید بر تسریع فرایندهای اداری برای اشتغال پایدار در تربت حیدریه

فرماندار ویژه تربت حیدریه خواستار تسهیل و تسریع فرایندهای اداری (بروکراسی) و رفع موانع تولید و ایجاد فضای کسب و کار برای ایجاد اشتغال پایدار شد.

احمدعلی موهبتی روز دوشنبه در نشست فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در حوزه صنعت، معدن و بازار با اشاره به ظرفیت‌های بالای اقتصادی در شهرستان و پتانسیل این منطقه و قرار گرفتن در شاهراه مواصلاتی شمال به جنوب افزود: باید شرایط زیرساخت‌ها در منطقه به گونه ای مهیا شود که سرمایه گذار جذب و امیدوار به تولید شود و کوتاه کردن بروکراسی اداری و رفع موانع تولید و ایجاد فضای تولیدی شرط لازم برای ایجاد اشتغال پایدار در شهرستان است.

معاون برنامه ریزی،اداری و مالی فرماندار نیز در این نشست به معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های حوزه اقتصادی شهرستان پرداخت و به نیاز و چالش‌ها در این حوزه اشاره کرد.

مونسیان رئیس اداره شعب بانک ملی خراسان رضوی نیز ضمن تشریح مسائل و مشکلات سیستم بانکی کشور و محدودیت موجود در اعطای تسهیلات، به عزم بانک ملی برای حل مشکلات سرمایه‌گذاران و تهیه بسته‌های حمایتی تاکید کرد و مقرر شد با تعدادی از شرکت‌ها و صنوف در قالب انعقاد تفاهم نامه نسبت به توسعه همکاری‌های دوجانبه اقدام شود.

در این جلسه فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران شهرستان مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند و تقاضای مساعدت بیشتر بانک ملی را داشتند.

این نشست با حضور مهندس موهبتی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان، مهندس عباسپور معاون برنامه‌ریزی، اداری و مالی فرماندار، رئیس امور شعب بانک ملی خراسان رضوی و مسئولین ادارات مرتبط در حوزه اقتصادی در محل فرمانداری برگزار شد.
 

منبع: ایرنا

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *