برای حل مشکلات باید با یکدیگر گفتگو کنیم

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بسیاری از سوتفاهم ها با گفتگو حل می‌شود که به این موضوع کمتر توجه کرده ایم.

علی‌اصغر کاراندیش ظهر یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل بنیاد فرهنگی امام رضا(ع) که در مشهد برگزار شد اظهار کرد: فرهنگ حوزه بسیار گسترده و پرمخاطبی است و باید توجه ویژه ای به این عرصه داشته باشیم.

وی افزود: انجام کارهای تحقیقاتی و مطالعاتی در امور فرهنگی بسیار مهم است و یکی از دلایلی که تا کنون نتوانسته ایم در برخی عرصه ها نظر رهبر معظم انقلاب را جلب کنیم عدم انجام کارهای پژوهشی عمیق بوده است.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکیدکرد: تولید محتوا نیاز به زمان دارد و برای اینکه اثر مناسبی تولید و در اختیار مخاطب قرار گیرد باید زمان مناسبی نیز اختصاص یابد.

وی با اشاره به آسیب های فضای مجازی در جامعه تاکید کرد: محدودکردن این فضا کار راحتی نیست و در این عرصه ما نیز باید برای ترویج فرهنگ ملی و مذهبی خودمان از این فضا استفاده کنیم.

کاراندیش خاطرنشان کرد: دولت در عرصه فرهنگ تنها می تواند سیاست گذاری کند و این تشکل های مردمی هستند که باید وارد عرصه فعالیت شده و نقش خود را ایفا کنند.

وی با اشاره به برخی مشکلات در کشور ابراز  کرد: بسیاری از  سوتفاهم ها را می توان با گفتگو حل کرد  که به این موضوع کمتر توجه کرده ایم.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: آستان قدس رضوی در حوزه مذهبی دارای مرجعیت است و همه دستگاه ها باید در تعامل و هماهنگی با این نهاد باشند.

 

 

منبع: مهر

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *