اهدای 30 هزار نماد آهو به زائران پیاده رضوی

سرپرست سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد گفت: در مرحله چهارم جشنواره «آهوانه»، ۳۰ هزار نماد آهو تولید و توسط مردم و دختران مشهدی به زائران پیاده اهداء می‌شود.

حسین نخعی شریف با اشاره به آغاز مرحله چهارم جشنواره «آهوانه»، افزود: این طرح به مناسبت شهادت و ولادت امام رضا (ع) به همت سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری طی سال‌های گذشته برگزار شده است.

وی بیان کرد: بنا است در مرحله چهارم این جشنواره ۳۰ هزار نماد آهو تولید شود و در ایستگاه ورودی مشهد از طرف ستاد اسکان در ایام شهادت امام رضا (ع) توسط مردم و دختران به زائران پیاده اهدا شود.

نخعی شریف اظهار کرد: متأسفانه سوغات مشهد مقدس در دام بازار چین افتاده است، لذا مردم مشهد می‌توانند بحث سوغات این شهر زیارتی را در دست بگیرند که با استفاده از این مهم اقتصاد مشهد پیشرفتی خواهد داشت.

سرپرست سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد با بیان اینکه هدف دیگر ما خودکفایی و ایجاد اعتماد به نفس در دختران است، تصریح کرد: از طرفی هم این عروسک با نماد آهو را به عنوان یک برند در جامعه از طریق این طرح رواج می‌دهیم.

وی در پایان افزود: یکی از دستاوردهای طرح ما این بود که بسیاری از دختران توانستند با یادگیری این طرح مدل‌ها و انواع گوناگون عروسک نمدی را تولید کرده و بحث اشتغال را برای خود به وجود آوردند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *