ابومسلم ثانی را با رفتار غلط نابود نکنید

مدیرعامل سابق سیاه‌جامگان گفت: فشارهای بی‌دلیل برای تغییر نام ابومسلم باعث شد تا این تیم حذف شود و حالا همان خطر برای سیاه‌جامگان وجود دارد.

ناصر شفق در خصوص پلمب باشگاه سیاه‌جامگان به واسطه ایرادی که به اسم این باشگاه از سوی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گرفته شده است، گفت: «بنده در سال 78 مدیرعامل ابومسلم شدم و پس از مدتی این باشگاه را به ناجای خراسان واگذار کردم. در سال 84 دوباره تیم را تحویل گرفتم.»

وی ادامه داد: «در همان زمان‌ها فشار زیادی به ما می‌‌آوردند که نام تیم تغییر کند و به نام ائمه اطهار شود ولی من به شدت مخالف این موضع بودم چرا که در فوتبال حیا کن رها کن، مرده باد زنده باد و شعارهای دیگری داریم که باعث می‌شد به نام ائمه توهین شود.»

مدیرعامل سابق سیاه‌جامگان یادآور شد: «امروز که دیگر اثری از تیم ابومسلم نیست، فشارها بر روی تیم خصوصی سیاه‌جامگان است که با زحمت عباسی پدر و پسر از بجنورد شروع به فعالیت کرد و پس از آنکه ارزش‌های خود را نشان داد به مشهد منتقل شد. همان فشار تغییرنامی که باعث حذف شدن نام تیم پرسابقه ابومسلم که در کشور‌‌های افغانستان، ترکمنستان و تاجیکستان هم تماشاگر داشت از فوتبال ایران شد، می‌تواند منجر به حذف تیم سیاه‌جامگان هم شود. مگر می‌توانیم پرسپولیس را فردوسی یا کوروش بنامیم یا تراکتورسازی را به بلبرینگ سازی تغییر نام دهیم. مردم ابومسلم، سیاه‌جامگان، استقلال و … را با نامی می‌شناسند که امروز با همان نام‌ها به میدان می‌روند.»

او تاکید کرد: «متاسفانه در همین مملکت بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری زوی کار آمدند که با نام ائمه اطهار فعالیت می‌کردند و پس از ورشکستگی شاکیان فراوانی را به دنبال داشتند که باعث شد نام اهل بیت(ع) آلت دست عده‌ای ناکاربلد شود. امروز هم تغییر نام سیاه‌جامگان به سمت اسامی بهترین انسان‌های این عالم باعث می‌شود خدایی ناکرده بر اثر هیجان فوتبالی به این عزیزان اهانت شود. به نظرم سیاه‌جامگان، ابومسلم ثانی است و نباید با رفتار غلط که ناشی از تندروی‌های دینی است در آستانه حذف قرار بگیرد. امیدوارم که سخت‌گیری‌های اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی به نابودی سیاه‌جامگان منجر نشود.»

image_print
1 پاسخ
  1. DimaWaw
    DimaWaw گفته:

    Привет всем!

    Вы когда-нибудь сталкивались с необходимостью написания дипломной работы в сжатые сроки? Это действительно очень ответственное и трудоемкое занятие, но важно не опускать руки и продолжать двигаться вперед, активно занимаясь учебным процессом, как и я.
    Для тех, кто умеет находить и анализировать информацию в сети, это действительно помогает в процессе согласования и написания дипломной работы. Больше не нужно тратить время на посещение библиотек или организацию встреч с научным руководителем. Именно здесь, на этом ресурсе, можно найти надежные данные для заказа и написания дипломных и курсовых работ с гарантией качества и доставкой по всей России. Можете ознакомиться с предложениями на купить диплом бакалавра , это проверенный источник!

    где купить диплом
    купить аттестат школы

    Желаю всем положительных оценок!

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *