گشایش شورای پنجم و آغاز خدمت

حزب اتحاد ملت ایران اسلامی – منطقه خراسان رضوی با صدور بیاینه ای آغاز بکار پنجمین دوره شوراها را به اعضائ محترم شورای شهر، اصلاح طلبان صبور و مردم مصمم و تحول خواه تبریک وتهنیت گفت. در بیانیه آمده است:

کاروان شوراها که یادگار پیگیریهای خاطره انگیز وشجاعانه ابوذر ژمان، مرحوم آیت الله طالقانی و عزم و تدبیر رییس دولت اصلاحات است، با تمام فرازها و فرودها به پنجمین مسیرخودرسید. اکنون درآغاز پنجمین دوره شوراها جای شکرگزاری است که همراه با تغییر نگرش درباره محتوای کار و اهمیت شوراها، این نهاد دموکراتیک در اکثر مناطق کشور در اختیار اصلاح طلبان که پیگیران واقعی وظایف آن  هستند قرارگرفته است. در شهر امام ثامن نیز لیست منسجم اصلاح طلبان بدلایل  متعدد، توانست پیروز مطلق این هماوردی سالم و دموکراتیک باشد. بایک نگاه کوتاه مهمترین دلایل  پیروزی اصلاح طلبان را می توان  چنین برشمرد:

۱_اراده عمومی مردم برای تغییر که حاصل رویگردانی آنان نسبت به سوئ مدیریت های گذشته است، این تصمیم نانوشته در قیاس وسیعی از جامعه و در باور مردم عزیز میهن خوانده میشد، فراخوان بزرگان اصلاحات بویژه سید اصلاحات نیز این تصمیم را به یک اراده ملی مبدل ساخت.

۲_اراده اصلاح طلبان شهر مقدس مشهد برای ارائه یک لیست کامل از خود آنان و نه بصورت ائتلافی با دیگرجریانات سیاسی.

۳_تلاش وافر شورای هماهنگی وسیاست گزاری اصلاح طلبان، احزاب، ستادها و شخصیتهای اصلاح طلب برای پیروزی و درنهایت ارائه راه حل های اصلاح طلبانه برای شهروندی و مدیریت شهری وحکمرانی خوب. فرایند شکل گرفته برای پیروزی در انتخابات اردیبهشت ماه نشان می دهد که برای تداوم خدمت رسانی به مردم و ارائه یک الگوی اصلاح طلبانه و کارآمد در مدیریت شهری باید روند انسجام و همکاری متقابل میان شورای شهر و اصلاح طلبان بصورت روز افزون و چشمگیر ادامه یابد، تداوم این فرآیند پیروزی آفرین وابسته به تدبیر مشترک احزاب اصلاح طلب، دستجات و گروههای مختلف فعال اصلاح طلب، شورای شهر و شهردارمحترم شهر امام مهربانیها علی ابن موسی الرضا علیه السلام است. احزاب و دستجات سیاسی اصلاح طلب، به یقین با پای فشاری بر تعامل و خدمت از هر نوع سهم خواهی و تقاضا برای دیده شدن ویژه و بهره گیری فرصت طلبانه از آن خودداری خواهند کرد، شورای شهر و شهردار محترم نیز با حسن استفاده از تمامی دیدگاهها و مشورت خواهی، رابطه خود را با شورای هماهنگی و احزاب و شخصیتهای اصلاح طلب هرچه وثیق تر حفظ خواهند نمود. روند همکاری و همیاری شورای شهر و نهادهای مدنی اصلاح طلبان میتواند الگوی مستحکم و بیاد ماندنی از همگرائی اجتماعی برای تفاهم و خدمت باشد، الگویی که با ادامه تعامل و مشورت راه را برای گفتگوهای گسترده و سازنده درون جامعه و گشایش کامل مسیرتوسعه هموارسازد.

 

فراموش نکنیم که ما اصلاح طلبان به پیروی از مولای متقیان قدرت را فاقد ارزش می دانیم، مگر آنکه در سایه آن حقی را باز ستانیم، یا باطلی را از جامعه دفع کنیم و بیاد داشته باشیم وعده الهی را که فرموده است:

والذین جاهدو فینا لنهدینهم سبلنا و ان الله لمع المحسنین

رسیدن براههای هدایت در گرو تلاش خالصانه در مسیر توحیدی است، و خداوند همراه نیکو کاران است.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *